Gps

Status
Niet open voor verdere reacties.

bram212121

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 okt 2008
hallo,

ik heb net een Samsung Omnia (i900) gekocht en ik start via google maps de navigatie op.. dan kan ik mijn locatie zoeken enzo, hierbij maakt ie verbinding. kost dit mij geld als ik een route op zoek, en ik de navigatie laat werken?

alvast bedankt

mvg, bram

je betaald voor de verbinding,niet voor het zoeken en navigeren....

dus ik kan gewoon google maps enzo kijken,... maar zodra ik klik op: mijn locatie bepalen en route ingeven kost het mij geld?

hoeveel is dit weet u dit?

mvg,

bram

Zo werkt het niet.

Zodra je google maps opstart zal je omnia verbinding gaan zoeken met het internet om o.a. de kaartdelen op te halen.

Aangezien dat je data verbinding betreft zijn de kosten te vinden in je abbonnement als zijnde internettoegang

aah kzie,...

is dit binnen mijn bundel of buiten de bundel.

mvg,

bram21

P.S. srry dat ik zoveel vragen stel maar toestel is zo ingewikkeld xD

Dat ligt dus aan het abbo wat je hebt, bij de een zit het er in, bij de ander niet en weer bij de ander nog niet of juist nog wel.....

Nu heb ik zelf web and walk dus voor mijn geen probleem of het kost of niet.

Maar nu vraag ik mij toch af,, als je bij google map op mijn locatie klikt kijkt hij via gprs, dus via telefoon palen in de buurt dit kost geld en is trouwens niet precies, je krijgt daarom ook een positie van ong 250 om je heen.
Nu kun je ook aanvinken: gebruik GPS, daarmee krijg je een redelijk juiste possitie door.
Of dit geld kost weet weet ik niet want andere navigatie is toch ook gratis,

En terwijl ik dit schrijf bedenk ik me dat niet alle mappen in je telefoon staan en dus van google word gedownload en dus gewoon GPRS (telefoon) blijft gebruiken dus"kosten.

bij de meeste telefoon aanbieders is betaald internet 2 euro per mb en dit is in de meeste gevallen buiten de bundel, zeker bij tmobile.
Als een kaart word weer gegeven kun je rechtsboven in het scherm zien hoeveel er word gedownload.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan