Nee, is niet om te booten. Alles GPT gedaan. Ging niet allemaal soepel maar ik zie alle nieuwe schijven. Nu moet ik zoeken of die Samsung software nog goed functioneert. Magician Software. Weet niet of dat nog meerwaarde heeft?
Ik heb nu alle drie nieuwe schijven zichtbaar en werkend. Helaas weigert de pc af te sluiten op pas na vijf minuten draaien sluit deze af/schakelt de pc uit.
Wat is hier aan de hand?
Het afsluiten gaat nu wel snel (probleemoplossing/instelling in energiebeheer?), echter opnieuw opstarten maakt soms maar één van de nieuwe schijven zichtbaar of helemaal geen. Trek ik de stekker van de HUB uit de pc en plug weer in dan verschijnen de drie schijven. Vreemd.
Edit:
Alle drie schijven waren zichtbaar de S, T en U. Toen > Opnieuw starten gedaan en de schijven worden niet meer getoond. Alle leds branden wel. Dat is dus fout en ik denk dat het dan aan de waardeloze UGREEN HUB ligt.
Stekker eruit van de HUB en weer in de pc, groene balk begint te lopen en de s, t, en u verschijnen. Zo hoort het niet te gaan. Ben je weer mooi klaar mee met die rommel van UGREEN.
edit:
de s, t, en u zichtbaar en de pc weigert af te sluiten. UItknop drie seconden indrukken pc uit. Weer aan en de schijven staan er niet. Plug van HUB eruit en weer in en de schijven verschijnen.