Ik heb even gekeken en je een naar mijn idee goed systeem samengesteld, welke wat enkel uit premium kwaliteit producten bestaat. Dus een lange levensduur gegarandeerd.
en denk dat je de meeste games hier heerlijk op kan spelen:
Intel Core i5-4590 Boxed
€ 166,90
Asus B85-PLUS
€ 72,99
MSI GeForce GTX 770 Gaming
€ 272,05
Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB
€ 46,-
Corsair Carbide 300R
€ 60,85
Corsair Hydro H55
€ 55,15
Corsair Vengeance Pro Series CMY8GX3M2A1600C9
€ 71,03
Corsair CX500M
€ 52,79
CPU:
Intel heeft zich met deze CPU lijn al dik bewezen!
Betrouwbaar,snel en stabiel. Daarbij relatief zuinig en produceren niet te veel warmte.
Mobo: Asus maakt top producten. En hun moederborden staan bekend om de goede kwaliteit.
GPU: Grafische kaart MSI en Asus hebben goede kaarten, de GTX770 van MSI is hoger geclocked dan zijn concurent van Asus.
Geluidproductie is stil in idle, en redelijk in game! Koeler koelt goed!
HDD: 1TB is voldoende voor hedendaagse dingen. De Seagate's zijn Snel en redelijk betrouwbaar. Echter voor echt prestatiewinst kan je ooit overwegen om een SSD te komen,
B.V. de Samsung 840 EVO's. Installeer hier je OS op en de meeste games die je speelt. Dit zorgt voor enorme laad snelheden!
Case: Dit is een eigen keuze, wel is het belangrijk een Case te zieken welke een goede airflow heeft, waardoor warmte snel afgevoerd word buiten de kast! Deze Corsair Case ziet er strak uit. Heeft een goede airflow en isoleert het geluid enigsinds. Het verwijderen van de uitwasbare stoffilters is ook zo gepiept
CPU Koeler: Er zit standaart een koeler bij je CPU. Echter raad ik altijd een (water)koeler aan. Het voordeel is dat deze de tempratuur van je CPU lekker laag houden, waardoor de kans op defecten kleiner zijn. Waarom ik altijd kies voor waterkoeling is :
De Radiator, waar de warmte word gescheiden bevind zich aan een gat van de kast. Waardoor de warmte niet onnodig in de case blijft hangen. En je deze direct voor het grootste deel naar buiten transporteerd. Hierdoor heb je niet direct extra fans nodig in je PC om de airflow te optimaliseren. Hoe lager de temperatuur in de kast is, hoe lager de tempratuur van o.a. de Grafische kaart blijft (GPU)
PSU : Power-suply Unit (voeding) : bij high end gaming word soms veel stroom gevraagd, soms continu maar soms ook met pieken. Een degelijke Voeding moet ervoor zorgen dat je systeem blijft draaien. En er geen te hoge of lage spanningen door je systeem gaan. waardoor je overige hardware langer mee zal gaan.
Los bestellen bij div. sites: € 797,76
alles in 1x kopen bij Megekko: € 807,69