GPU probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Conyali

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2009
hallo iedereen ik ben heel erg nieuw in deze forum maar ik heb al heel veel probleemen.
ik weet niet of dit onderwerp hier hoord als het niet zo is kunnen julie hem dan verplaatsen met graag het link naar waar julie hem hebben verplaats.

Mijn probleem is dat mijn pc laatse 3 weeken heel raar doet.
Mijn GPU temratuur is als ik nix aan hem staan 60 70 graden.
ik dacht dat er eerst iets mis was met het cooler die heb ik vernieuwd.

Ik hep Intel pentium 4 cooler s775
voor dat ik het had vernieuwd ging me pc restarten als ik een spel speel.
maar ik speelde die spel al eerder en deed nooit zo raar.
Het loopt vast en na paar seconden gaat i opnieuw opstarten.
Kan er iets mis zijn met mijn video kaart?
ik heb NVIDEA GeForce 7300 GS.
ik ging in de kast kijken en alles draaide goed wat kan er verkeerd zijn?
ik hep het pasta vernieuwd samen met het cooler maar nog steets als het spel Metin2 paar minuten speel gaat ie restarten.
Moet ik nog meer info geeven over het Pc?
ik had mij pc al geformateert maar ik heb de cd van het moeder bord wel maar ik instaleer dat nooit en tot nu toe ging het perfect
ik heb los cd van drivers dus ik installeer de dat niet.
voor nog meer info: moederbord is p5vd2-mx/p5v-vm dh series.(maar dit instaleer ik nooit)

M W Xp
Pro versie 2002 service Pack 2 (Na dat ik me pc formateer isntaleer ik stuurprograma van mijn lappy eigenlijk is deze pc home maar ik instaleer pro en tot nu toe was er nix aande hand.)
Intel(R) Core (TM) 2cpu
6300 @ 1.86 Ghz
Kloksnelhijd:1.86 Ghz 2,50Gb Ram (2gb nieuw bij gevoegd)

Laatst bewerkt:
Als julie willen kan ik nog screen shot neemen van info wat jullie willen.

Bedankt

WELKOM OP HELPMIJ...

Nu heb je het over je gpu en een cpu cooler.
De vraag is of de boel wel stofvrij is van binnen.
dus zowel je gpu fan alsmede je cpu....

EDIT: je hebt er dus even een verhaaltje bijgezet over de drivers.
zie reactie van Mrmusic