GPU probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Conyali

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2009
hallo iedereen ik ben heel erg nieuw in deze forum maar ik heb al heel veel probleemen.
ik weet niet of dit onderwerp hier hoord als het niet zo is kunnen julie hem dan verplaatsen met graag het link naar waar julie hem hebben verplaats.

Mijn probleem is dat mijn pc laatse 3 weeken heel raar doet.
Mijn GPU temratuur is als ik nix aan hem staan 60 70 graden.
ik dacht dat er eerst iets mis was met het cooler die heb ik vernieuwd.

Ik hep Intel pentium 4 cooler s775
voor dat ik het had vernieuwd ging me pc restarten als ik een spel speel.
maar ik speelde die spel al eerder en deed nooit zo raar.
Het loopt vast en na paar seconden gaat i opnieuw opstarten.
Kan er iets mis zijn met mijn video kaart?
ik heb NVIDEA GeForce 7300 GS.
ik ging in de kast kijken en alles draaide goed wat kan er verkeerd zijn?
ik hep het pasta vernieuwd samen met het cooler maar nog steets als het spel Metin2 paar minuten speel gaat ie restarten.
Moet ik nog meer info geeven over het Pc?
ik had mij pc al geformateert maar ik heb de cd van het moeder bord wel maar ik instaleer dat nooit en tot nu toe ging het perfect
ik heb los cd van drivers dus ik installeer de dat niet.
voor nog meer info: moederbord is p5vd2-mx/p5v-vm dh series.(maar dit instaleer ik nooit)

M W Xp
Pro versie 2002 service Pack 2 (Na dat ik me pc formateer isntaleer ik stuurprograma van mijn lappy eigenlijk is deze pc home maar ik instaleer pro en tot nu toe was er nix aande hand.)
Intel(R) Core (TM) 2cpu
6300 @ 1.86 Ghz
Kloksnelhijd:1.86 Ghz 2,50Gb Ram (2gb nieuw bij gevoegd)

Laatst bewerkt:
Als julie willen kan ik nog screen shot neemen van info wat jullie willen.

Bedankt

WELKOM OP HELPMIJ...

Nu heb je het over je gpu en een cpu cooler.
De vraag is of de boel wel stofvrij is van binnen.
dus zowel je gpu fan alsmede je cpu....

EDIT: je hebt er dus even een verhaaltje bijgezet over de drivers.
zie reactie van Mrmusic

Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij.:)
moederbord is p5vd2-mx/p5v-vm dh series.(maar dit instaleer ik nooit)
wat je hier aangeeft is niet verstandig. de Chipset driver zorgt voor een goede communicatie tussen de onderdelen op je moederbord.

bedankt voor snelle reacties

ik heb het heelemaal schoon gemaakt na het vernieuwen van het fan.

en wr moet ik het nu opeens via de moederbord cd gaan doen terwijl ik hed al 3 jaar zo gedaan en het ging perfect

De chipsetdrivers eerst en dan de andere drivers installeren

Welkom op Helpmij.:)

wat je hier aangeeft is niet verstandig. de Chipset driver zorgt voor een goede communicatie tussen de onderdelen op je moederbord.

maar wr op eens nu wel gaan doen 3 jaar gign het goed

Dan heb je het 3 jaar fout gedaan, maar ja, geloof je ons niet, moet je het zelf weten uiteraard

dus nu het cd isntaleeren kunnen julie ff 2 minueten wachten ik ga iets uploaden voor julie

Gebruikelijk is om na de installatie van je besturingssysteem de chipset driver (moederbord driver) te installeren. Daarna pas de rest.Je hoeft nu niet te formatteren om de chipset driver alsnog te installeren.

ik heb nu 1 cd in mijn handen

P5VD-MX/P5V-VM DH asus mother board cd 64 bit computing support

IS DIT VELDOENDE?

gebruikelijk is om na de installatie van je besturingssysteem de chipset driver (moederbord driver) te installeren. Daarna pas de rest.je hoeft nu niet te formatteren om de chipset driver alsnog te installeren.

week geleden voor ik ging formateeren had ik dat gedaan pc ging traag doen en na opnieuw starten kwam keuze lijst met normaal starten veilig enzo.

Ik kooz normaal maar het ging niet verder dan het laaden van het vlaggetjes van windows. En dan weer gaan kiezen ook bij veilige mode.en als laats had ik recente nog wat ofzo iets gekozen ging het
maar de isntaletie was dus voor nix

en is dit de juiste manier op naar het tempratuur te kijken?

dus rechtermuis knop nvidea beeldscherm en dat dat?
of nog een andere manier?
als de link niet werkt kijk ff naar deze http://img246.imageshack.us/img246/5307/naamloosv.png
6unaamloosvp

ik ben niet zo goed in nl pc ik had jaaren lang tr dus turkse pc hoe kan ik nu naar apparaat beheer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan