Gpu

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bram Hatoka

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2009
hey,

ik ga me dus de nvidia gefroce 9800gtx aanschaffen. Nu is de vraag of die gaat werken op mn moederbord aangezien de gpu een pci-e 2.0 heeft en mijn moederbord een pci-e 1.0. Ik heb het opgezocht en ze zeggen dat het normaal moet werken dat het alleen in bandwith verschilt ofzo.

Wat ik ook wil weten is of er ergens een handleiding van mn moederbord is. mijn moederbord : Fujitsu Siemens P35T-FB

alvast bedankt

Hoi...

Die kaart gaat gewoon werken op dat bord.En qua aansluiting ga je daar niets van merken.
De handleiding van je bord is niet te vinden op de site van FS onder je pc typenr??

Waar heb je handleiding voor nodig btw?

Handleiding kan je vinden op de website van Fujitsu Siemens en de kaart zal werken.

Let er wel op dat je voeding van een a merk is en voldoende wattage heeft.

Edit: Hey Frank!

Gezien zijn eerdere topic gaat ie voor een andere voeding.Wat ik in eerste instantie niet nodig vind maar dat is maar aan hemzelf.
Daar ik niet meer online geweest ben heb ik niet kunnen aangeven dat er andere mogelijkheden zijn qua connecties voeding.

Edit: tjo lita112 :-)

Hoi...

Die kaart gaat gewoon werken op dat bord.En qua aansluiting ga je daar niets van merken.
De handleiding van je bord is niet te vinden op de site van FS onder je pc typenr??

Waar heb je handleiding voor nodig btw?

Hey weer, haha. Ja dat was misschien handig voor het aansluiten voor als er iets misgaat. maar ander gebruik ik een handleiding van een standaard moederbord, bij alle moederborden zit toch alles ongeveer op dezelfde plaats.

Je hebt niet echt een handleiding nodig bij het verwisselen van een videokaart;)

Ach het wijst zich vanzelf....
Bij het plaatsen van een andere voeding moet je als het ware de aansluitingen "kopieren".
Het is niet zo moeilijk als dat het lijkt.
Desnoods schrijf je het even voor jezelf op een kladje...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan