freestyler3
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 27 sep 2012
hallo allemaal,ben Ron en hoop dat jullie mij kunnen helpen/adviseren welke opties/mogelijkheden ik heb betreffende een videokaart.
Het betreft de volgende hardware waar ik de graphics voor wil upgraden.De PC betreft een i5,quadcore,4GB.
- ASRock H61M-VS moederbord met Intel(R) HD Graphics 2000 onboard videokaart(zwaar ...).
Aan de moederbord zijn de volgende specificaties aan verbonden die van belang kunnen zijn naar mijn mening.
-PCI(express 2.0)
-VGA
-ErP/EuP ready
-C.C.O(Combo Cooler Option)
Kan ik hierop een videokaart installeren?,zoja wat/welke adviseren jullie mij.
Het hoeft beslist niet extreem te zijn maar een fatsoenlijk spelletje moet ie toch wel kunnen trekken.
Lees op het net verhalen dat er kaarten zijn van rond de 50 euro die kaarten van rond de 150 eruit spelen.
Ik weet er gewoon vrijwel niets van en werd overdonderd van het aanbod en verscheidenheid in dit segment.
Ik droom er al over en dat is niet goed lijkt mij.
Hoop hier echt de oplossing van jullie te krijgen.
Alvast bedankt.
groetjes Ron
Het betreft de volgende hardware waar ik de graphics voor wil upgraden.De PC betreft een i5,quadcore,4GB.
- ASRock H61M-VS moederbord met Intel(R) HD Graphics 2000 onboard videokaart(zwaar ...).
Aan de moederbord zijn de volgende specificaties aan verbonden die van belang kunnen zijn naar mijn mening.
-PCI(express 2.0)
-VGA
-ErP/EuP ready
-C.C.O(Combo Cooler Option)
Kan ik hierop een videokaart installeren?,zoja wat/welke adviseren jullie mij.
Het hoeft beslist niet extreem te zijn maar een fatsoenlijk spelletje moet ie toch wel kunnen trekken.
Lees op het net verhalen dat er kaarten zijn van rond de 50 euro die kaarten van rond de 150 eruit spelen.
Ik weet er gewoon vrijwel niets van en werd overdonderd van het aanbod en verscheidenheid in dit segment.
Ik droom er al over en dat is niet goed lijkt mij.
Hoop hier echt de oplossing van jullie te krijgen.
Alvast bedankt.
groetjes Ron