graag archiefmappen van Outlook Agenda terug!

Status
Niet open voor verdere reacties.

henryy

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2003
hoi, ik wil mijn autokilometers tellen over 2008 maar alles in Outlook Agenda 2007 is vertrokken naar Archief. In Outlook 2003 bleef het gewoon staan! Hoe moet ik dat veranderen, dat het niet meer vanzelf verdwijnt ajb? (ik heb XP)

En hoe krijg ik de mappen terug in de Agenda, dat is het belangrijkste.

Vast bedankt voor een bericht. Henri

Extra -> Opties -> tabblad Overige -> knop Auto-archiveren -> Bovenste vinkje uitschakelen.

Terugzetten van je afspraken: Wel een idee bij, maar ik denk dat anderen dat beter aan je uit kunnen leggen.

Tijs.

bedankt vast Tijs, dat is al een zorgje minder!

Nu nog terugzetten, wie kan het me zeggen ajb?

Maak eerst een backup van je Outlook.pst bestand (Outlook eerst afsluiten).
Daarna proberen:
Rechtsklik op de agenda in je Archief, en kies voor Agenda kopieren.
Pak dan als doel voor je kopieeractie je 'gewone' agenda.

Hopelijk werkt dit.

Tijs.

tijs, nee, het werkt niet, kopieren en plakken in Agenda uit archief.

het is wel zot, op internet blijkt het een veel voorkomende vraag zonder oplossing te zijn. terwijl je denkt, vanuit archief moet het direct mogelijk zijn weer te lezen. Maar Outlook weigert zijn eigen .pst bestanden. Als je vraagt Openen met - -staat alle programma´s op een rij van Office, maar niet Outlook.

Wie kan me verder helpen, ajb?

Andere mogelijkheid is het sluiten van je archief (wel even opschrijven waar die staat en hoe die heet, kan een lang pad zijn!).
Klik eerst op knopje Mappenlijst links, onderaan je 'favorieten'. Daarna met je cursor in het getoonde mappen-aanzicht op je Agenda gaan staan, en het archief importeren, waarbij je alleen de agenda aangeeft. Als het goed is (omdat je er al op stond) wordt het dan geïmporteerd in je 'normale' agenda.

Importeren via: Bestand -> Importeren en exporteren -> Gegevens uit een ander programma of bestand importeren -> Bestand met persoonlijke mappen (.pst) -> Bladeren naar je archiefbestand etc. etc.

Veiligheidshalve zou ik wel vooraf een backup maken van zowel je archief als je outlook.pst bestand. Hiervoor moet Outlook dicht.

Succes,

Tijs.

ja bedankt tijs, zo gaat het!

ik ben er er erg blij mee. groeten henri

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan