Graag hulp bij aanschaf laptop tot ± € 600

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikself

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
Berichten
2.878
Hello!

Mijn dochter van 14 wil graag een laptop. Haar budget is ± € 600,--

Het is voor ´gemiddeld´ gebruik. Internetten, MSN, Office-toepassingen, dus niet echt zware programma´s, maar t moet wel lekker draaien allemaal natuurlijk. Ze is nogal een foto-fanaat, dus ga ik Paint Shop Pro X2 er wel voor dr opzetten.

Acer eigenlijk liever niet, omdat er nogal veel problemen met de scharnieren blijken te zijn, zo heb ik me laten vertellen.

Een mini-laptop is ook geen optie, dat vindt ze te priegelig.

Ik heb mezelf nog nooit zo verdiept in de laptop-materie (k vind het zelfs vreselijke dingen om op te werken), vandaar dat we het op prijs zouden stellen dat jullie mee willen denken.

Alvast dank! :)
 
Bedankt voor je snelle reactie! :thumb:

k zal daar ff verder kijken. :)
 
Okidoki:thumb:

Al zal er hier ook wel de nodige voorstellen komen...;)
 
Hello!

Mijn dochter van 14 wil graag een laptop. Haar budget is ± € 600,--

Hoi,

Er zijn een aantal 'criteria' waar je op moet letten:
- Intern geheugen is voor het werken met Vista op een laptop belangrijk, zeker in combinatie met toegevoegde software. Ik heb de ervaring, zowel bij mijn eigen laptop (eerst een Toshiba, nu een HP) dat het wel degelijk uitmaakt of je met 2, of 3 GB werkgeheugen draait.
- Bij aanschaf letten op de Vista-versie (home basic, de uitgeklede versie of home premium voorkeur dus premium.
- Aansluitingen, niet 1-2-3 een 'must' voor daughterlief, maar met oog op gebruiksduur wel handig om te letten op: aantal USB-poorten en HDMI.
- Wanneer ze draadloos gaat werken, mogelijk een Wireless-N ingebouwde kaart; is écht sneller in combi met een N-router maar werkt uiteraard ook samen met G.
- Wanneer ze ook data wil uitwisselen met haar mobieltje is Bluetooth uiteraard een optie.

Deze voorkeuren kan je bij Tweakers allemaal aangeven en je komt dan hier op uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan