Graag je mening over Packard Bell imax X8000

Status
Niet open voor verdere reacties.

petepredal

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 mei 2008
Hoi,

in mijn zoektocht naar een nieuwe pc ben ik op de Packard Bell imax X8000 gestoten.
Deze valt binnen mijn budget (899euro excl. scherm) en lijkt mij wel een degelijke pc.
Even over mijn profiel: ik heb vooral een pc nodig voor de alledaagse zaken zoals mailen, internet, diverse media, office en natuurlijk ook af en toe een game (fm, fifa, actiegames,...) (zeker geen hardcore gamer).

Hieronder zal ik een aantal specificaties van de pc meegeven:

- intel Core 2 Quad Processor Q6600
- System bus 1066MHz en 8 MB Cache
- Moederbord Stingray Flex (MCP73O)
- 3072 MB DDR2 Ram (1024+2048)
- 500 GB SATA - 7200 RPM
- Nvidia GeForce 8600 GS (DVI-I + VGA)
- Videogeheugen 512 MB dedicated (tot 1791 MB)
- 7.1 channel High definition audio
- netwerkkaart 10/100 Mbps + Wifi pen 802.11 b/g
- Windows Vista Home Premium

Aangezien ik niet echt voeling heb met de computerwereld, wil ik via deze weg eens jullie mening vragen. Kan deze pc volstaan voor mij of zijn er betere suggesties in deze prijsklasse.

Een laatste bemerking die ik hierbij wil maken is dat deze pc te koop aangeboden wordt in België. Ik weet niet of deze overeenkomt met de Nederlandse versie?

Alvast hartelijk dank voor uw reacties.

Welkom bij de Helpmij!

Bij de videokaart krijg ik (in samenhang met de processor en de hoeveelheid geheugen) geen warm gevoel.
Je kent de bijnaam van P&B ? Packard en Hell.

Zoek een soortgelijk systeem bij (volgorde = willekeurig) Dell, Paradigit of Alternate en post het hier.

Laatst bewerkt:
GeForce 8600 GS

Bij die videokaart had ik in feite wel al mijn bedenkingen. Gewoon al het feit dat er weinig over te vinden is op het internet.
Wat zijn de betere alternatieven dan?

En over Packard Bell ben ik eigenlijk wel tevreden. Mijn huidige pc is een Packard Bell imedia, en die gaat nu toch al een 7-tal jaar mee zonder noemenswaardige problemen.
Je merkt natuurlijk wel dat hij intussen flink verouderd is.

Grtz

Petepredal

Inderdaad niet een beetje beter, maar echt heel veel beter:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan