Graag jullie advies

Status
Niet open voor verdere reacties.

harriej

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2007
Hoi,

Ik heb een website gemaakt voor onze voetbal vereniging. Nu wil ik dat alle commissies een eigen plekje krijgen. Daar moeten ze word documenten kunnen uploaden en met elkaar kunnen praten/discussiëren. Ik maak nog gebruik van het oudere joomla 1.0 omdat ik daar me toen helemaal in verdiept heb en 1.5 nog geen tijd voor gehad om me daar in te verdiepen. Is dit mogelijk met joomla 1.0, zoniet is er dan ander software dat ik via mijn server kan laten draaien.

Alvast bedankt.

Vriendelijke groeten,
Harry J Kooistra

Zelf ben ik niet bekend met Joomla 1.0, maar ik weet wel dat dit gemakkelijk te realiseren is met Joomla 1.5 in combinatie met een forum.

Als je de website alleen maar gebruikt voor communicatie tussen de leden, is in mijn ogen een forum handiger (phpbb3 of mybb). Aangezien je hier tóch je bestanden kwijt kunt, én afzonderlijke categorieën kunt maken voor de commissies.

Ik zou zeggen eerst updaten naar Joomla 1.5 vanwege de veiligheid van systeem en gegevens.

Een forum toevoegen is de meest eenvoudige zoals Mike al zegt.

ik heb ook een website gemaakt in joomla 1.5 en er een kunena forum ingezet ziet er wel mooi uit.

MVG calvin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan