Graag jullie mening over bonabene!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bud1990

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2014
Ik heb een website gemaakt die je zou kunnen zien als een soort 'Tussen Kunst&Kitsch' online. Aangezien ik weinig verstand van html heb, is het een Wordpress site geworden.
Graag hoor ik jullie deskundige kritiek en sta ik open voor suggesties.
Wat de kritiek betreft, denk ik vooral aan de volgende zaken:

- Aantrekkelijkheid content (idee erachter), bruikbaarheid
- Aantrekkelijkheid homepage
- Navigatie binnen de site

Ook andere kritiekpunten en suggesties zijn welkom! Misschien heeft iemand een goed idee om de nu nog onbekende website zonder kosten onder ogen van een groter publiek te brengen. Ik heb geen geld om bij Google te adverteren.
De url van de site is www.bonabene.nl

Alvast mijn dank. :)
Bud

Het ziet er mooi uit! Ik raad je aan om foto's te gebruiken met grote pixels.

Bedankt voor je reactie en het compliment!
Wat bedoel je precies met die grote pixels? Een hoge(re) resolutie?
Dat laatste heeft toch wel verschillende bezwaren: a. een heel hoge resolutie is voor een computer niet nodig (in tegenstelling tot afdrukken) en b. de opslagcapaciteit van de hostserver is beperkt.
Of bedoel je iets anders?

Ik bedoelde dat de foto geen goeie kwaliteit heeft. Vooral die schatkisten op de header.

Die banner vind ik echt helemaal niets. Ziet eruit alsof je de eerste zoekresultaten voor 'strand' en 'schatkist' hebt genomen en op elkaar geplakt (en het als jpg hebt opgeslagen ipv png..).

Banner kan vast wel beter, maar wel allemaal originele (eigen) elementen. Moest afweging maken tussen kwaliteit en laadsnelheid (sneller laden bij mindere kwaliteit). Ik heb geprobeerd te zorgen voor een verband tussen de banner en de content van de website.
Wat de kwaliteit betreft: png i.p.v. jpg vind ik een goede suggestie. Ik was mij niet zo bewust van de kwaliteitswinst die je daarmee kan behalen.

- Je contactformulier heeft afwijkende tekstvelden.
- Facebook staat niet tussen de contactmanieren. We mogen je daar alleen 'liken' ?
- Hoe gaat het proces van identificeren en taxeren? Is er een gecertificeerd persoon die hier naar kijkt? Wie is het? Bronvermelding?

Ad 1. Klopt, schoonheidsfoutje, ik moet het witte veld nog grijs zien te maken (als je dat bedoelt).
Ad 2. Je hebt gelijk, ik zal Facebook toevoegen.
Ad 3. Gecertificeerde personen ben ik op het internet nog niet tegengekomen. Of wil je er een notaris bij en een inschrijving bij de Kamer van Koophandel? Ik weet heel goed wat 'bronvermelding' betekent, maar wat bedoel je er hier precies mee?

Bedankt overigens voor je kritiek. Hier heb ik wat aan.
Bud
http://www.bonabene.nl/

Op het moment dat iemand een item identificeert en taxeert, wil ik ook weten waarop dat gebaseerd is. Waar komt de informatie vandaan?

Graag jullie mening over bonabene

Op het moment dat iemand een item identificeert en taxeert, wil ik ook weten waarop dat gebaseerd is. Waar komt de informatie vandaan?
Snap ik, maar ik laat dat over aan de twee betrokkenen. De helpende partij mag zelf bepalen wat hij aan informatie over de eigen identiteit en kwaliteit los wil laten. Het zal hier doorgaans niet om beëdigde taxateurs gaan, maar de informatie kan de vragensteller een eind op weg helpen. Als je 100 (???) procent zekerheid wilt hebben, zul je naar die duur betaalde professional moeten gaan.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan