Beste forum leden,
Binnenkort ben ik in bezit van het mooie programma Access 2007.
Wat ik voornamelijk wil bereiken met dit programma, is een soort van cash flow.
Een programma waar ik mijn inkomsten en mijn uitgaven zo goed mogelijk kan opvolgen en ingeven.
Ik gebruik daarvoor nu meestal Excel maar dit is daartoe toch niet zo goed
geschikt voor. Daarmee wil ik iets nieuw bouwen in Access, maar wil toch graag jullie mening vragen over het volgende.
Ik beschik over 5 soorten rekeningen waar transacties zich voor kunnen doen. Dit is niet alleen bankrekeningen maar ook mijn portefeuille is daar bij. Omdat er hier ook transacties kunnen zijn.
Nu is mijn vraag naar jullie toe. Hoe zou ik best de opbouw kunnen maken in Access?
* Zou u blijven gebruik maken van 5 tabellen?
* Of heeft u andere ideeën? of suggesties?
Alvast bedankt.
Binnenkort ben ik in bezit van het mooie programma Access 2007.
Wat ik voornamelijk wil bereiken met dit programma, is een soort van cash flow.
Een programma waar ik mijn inkomsten en mijn uitgaven zo goed mogelijk kan opvolgen en ingeven.
Ik gebruik daarvoor nu meestal Excel maar dit is daartoe toch niet zo goed
geschikt voor. Daarmee wil ik iets nieuw bouwen in Access, maar wil toch graag jullie mening vragen over het volgende.
Ik beschik over 5 soorten rekeningen waar transacties zich voor kunnen doen. Dit is niet alleen bankrekeningen maar ook mijn portefeuille is daar bij. Omdat er hier ook transacties kunnen zijn.
Nu is mijn vraag naar jullie toe. Hoe zou ik best de opbouw kunnen maken in Access?
* Zou u blijven gebruik maken van 5 tabellen?
* Of heeft u andere ideeën? of suggesties?
Alvast bedankt.