Graag jullie mening!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

michelmathers

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2002
Ik wou graag feedback van jullie krijgen wat jullie van mij site vinden, postitief maar ook negatief, Ook zoek ik moderators!!! Nu is die pas on-line maar hoop dat die in de toekomst goed gaat lopen!!! Groetjes Michel
Zou ik bijna de site vergeten: Mijn site
alvast bedankt

Wel mooi hoor, alleen zou ik de opbouw van tekst wat duidelijker maken.

Nu heb jij bijv. bij de Biografie van Em alles als één stuk doorlopende tekst, wat ikzelf onprettig vindt lezen. Misschien wat tussenkopjes ofzo plaatsen?

Verder een mooie site hoor!

Ziet er erg goed uit ja, en inderdaad wat muurhond zegt, laat af en toe eens een regel open zodat we bij kunnen komen :D

ben benieuwd naar het eindresultaat, ga zo door :thumb:

bedankt, je heb gelijk over dat 1 stukdoor. Ik wou dat ook maar vond hem dan minder mooi. Greetz Michel

Ik vind je site er best wel netjes en overzichtelijk uit zien. Nu nog niet erg veel informatie, maar wat er staat is interessant om te lezen. :thumb:

doet mij plezier dat jullie positief en genatief kritiek geven. Ben inderdaad nog niet klaar, maar zal ook eindresultaat laten zien. Greetz Michel

Ziet er mooi uit....:thumb: :cool:

Denk om taalfouten (songteksten i.p.v. sontesten) ;)

De blauwe tekst op een zwarte achtergrond lijkt me niet voor iedereen goed leesbaar.

Ga zo door en veel succes!!!!!! :D

Hallo allemaal

Ziet er mooi uit.
Ga zo door!! :thumb:

Succes York

Hmm nou leuk dat jullie het positief zien, maar misschien hebben jullie nog ideeën. Dus misschien iets meer reclame, verandering in style. Nou anders hoor ik het wel. Maar zoek ook nog Moderators.....!!! Nou hor het wel Greetz Michel

Geplaatst door michelmathers
Hmm nou leuk dat jullie het positief zien, maar misschien hebben jullie nog ideeën. Dus misschien iets meer reclame, verandering in style. Nou anders hoor ik het wel. Maar zoek ook nog Moderators.....!!! Nou hor het wel Greetz Michel

Misschien wat ronde vormen gebruiken ofzo? Et is nu wat vierkant qua design. We leven immers in een tijd waar alles zou rond mogelijk moet zijn. :p

hebben jullie misschien nog idee hoe ik mensen tot registreren krijg? ik heb nu site en word redelijk goed bezocht maar niemand registreed zich. hoop dat jullie idee hebben.
Greetz Michel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan