graag jullie mening

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind het heel mooi. Het is helemaal niet te zwart, niet hinderlijk om ernaar te kijken.

Netjes hoor :thumb:

Dennis.

Ik vind het wel vrij zwart, te zwart eigenlijk. Ik word er in ieder geval niet vrolijker van maar dat is misschien niet de bedoeling:D
De site ziet er verder wel strak uit hoor!

Ik vind het persoonlijk wel erg zwart. Maar wat ik eigenlijk 'erger' vind is dat dat bovenste plaatje niet gewoon één keer maar ook nog een deel ernaast en eronder weergeven wordt, en dat sluit niet mooi aan. Ook vind ik het wat aan de grote kant. Voor de rest ziet het er overzichtelijk uit:thumb:.

[edit]Ik heb net even het venster wat kleiner gemaakt en dat ziet het er wel goed uit. Ik denk dat dit op te lossen is door dat plaatje niet meer als achtergrond maar gewoon als image te gebruiken.[/edit]

Laatst bewerkt:
Vind hem bijzonder mooi. Zakelijk, helder en zonder overbodige franje.

Een paar opmerkingen:
- geef je pagina's een titel, "Nieuwe pagina 1" staat erg onprofessioneel.
- haal het plaatje helemaal weg, het leidt de aandacht af van je logo, terwijl dat juist perfekt is (wil je toch persé dat plaatje gebruiken, voeg dan "background-repeat: no-repeat" aan je CSS toe, hierdoor herhaalt het plaatje zich niet)
- verder krijg ik een horizontale scrollbalk als het browservenster te smal is, gebruik "em" om de "font-size" aan te geven, niet "px", de tekst schaalt dan mee met de afmeting van het browservenster en je geeft bezoekers de kans de tekstgrootte zelf aan te passen in hun browser ("accessibility")
- probeer af te stappen van frames en tables en ga over op DIVS en volledig CSS, je site vraagt er gewoon om gemaakt te worden in XHTML.... :)

Samengevat, :thumb: . Maar maak hem in XHTML en CSS en hij wordt :thumb: :thumb: :thumb: .

oké, dat wordt ff studeren, maar die uitdaging ga ik graag aan!!! Bedankt voor de tips.

:D . En laat je niet ontmoedigen door de hoeveelheid beschikbare informatie. Je zal zien dat je met XHTML en CSS veel meer vrijheid krijgt met "designen" dan met frames en tables.

Nog éen tip: zeker voor een zakelijke site is het van groot belang dat hij volledig functioneert in alle grote browsers, zodat niet alleen de 95 % IE gebruikers hem goed kunnen zien, maar die andere 5 % ook :) .
Installeer dus ook Firefox , Opera en Netscape en evt. de tekstbrowser Lynx .

Lay-out vind ik een beetje saai en een te hoog contrast. Niet mijn smaak in ieder geval. Ik vind het er ook niet bepaald rustig uitzien...

Verder ben ik ook niet zo'n fan van frames...

logo2.jpg

Het bovenstaande logo mag van mij ook wel iets scherper.

Succes nog, :thumb:

Geplaatst door Ansje
Is ie té zwart?
Te wit !
Op mijn resolutie (1280 × 1024) heb ik een groot middenvlak, dat hartstikke wit is.

Persoonlijk vind ik je site niet echt mooi. Redenen:
- De header (dat toetsenbord) wordt herhaald
- Contact opnemen gaat via cliënt en niet via server, iets wat ik persoonlijk walgelijk vind :)
- Tis kaal. Een logootje hier, adresje daar, menuutje zus, inhoud zo. That's it. Op zich zéér duidelijk en overzichtelijk. maar mooi, nee.

Khoop dat je d'r wat mee kan :)

Eindelijk één, die een zwarte achtergrond heeft, pfff
Zou helpmij ook moeten doen.
Ik heb bijna geen ervaring met web design, dus zou ook niet weten hoe 't beter moest.

Ik kreeg de - even voorstellen- niet meteen tevoorschijn.
Zou niet moeten "scrollen".

Voor de rest -dik in orde-, van een stuurman aan wal!

:D

Geplaatst door Gimli
Zou helpmij ook moeten doen.

NEE AJB GEEN ZWART! :8-0: Ik vind dat helemaal niet passen bij een website als helpmij. Eerder voor een website van Startrek, maar als helpmij zwart wordt dan word ik racist! (WHOOPS :p :D )

wat heb ik gezecht?!?... :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan