graag jullie mening

Status
Niet open voor verdere reacties.
weet je wat pas echt kinderachtig is om mensen af te kraken als je degene niet eens kent
en ik blijf gewoon geld vragen voor het maken van websites want de uren die ik er aan besteed zijn ook niet gratis waarom zou ik dan wel eerst gratis moeten aanbieden

waarom zou ik me er niks van aan moeten trekken het gaat toevallig wel over mijn eigen site

Geplaatst door mschaper
waarom zou ik me er niks van aan moeten trekken het gaat toevallig wel over mijn eigen site

Eh? Een site is een site, het is niet je vrouw ofzo (ik noem maar wat) :D
Kom, zoals A.J. zegt, maak gebruik van de gegeven tips en maak de site nog beter!

heb je de afgelopen 5 minuten me website nog bekeken dan?????

Ja, hij is veranderd.
Maar maak hem nu nog beter, het menu is wel wat overzichtelijker geworden en de lelijke gifs zijn weggehaald.
Nu nog de hoofdframe, de tekst is vaak nog veel te groot. Kies een fontgrootte rond de 12 pixels, dat maakt de boel wat overzichtelijker.

Een site kan altijd, maar dan ook echt altijd, beter. En dan bedoel ik niet alleen jou site, maar ook die van mij en die van iedereen. :)

Ik ben erg benieuwd naar diegene die bij jou een site besteld en ook daadwerkelijk betaald. Vrees dat dat nog enige tijd zal gaan duren. Zeker nu je je van deze kant hebt laten zien op dit Forum.

Geloof me, zorg eerst dat je een basis hebt en een aantal tevreden gebruikers van jouw ontwerpen, die maken dan gratis reclame voor jou en zo zal het balletje gaan rollen.

Zoveel mensen, zoveel smaken. Zou een beetje eentonig worden wanneer iedereen hetzelfde mooi, lelijk, lekker, vies etc. zou vinden.
Dus een site maken die iedereen mooi vindt, is onmogelijk.

Het is absoluut niet kinderachtig om een mening te geven wanneer daar om gevraagd wordt.
Het is pas kinderachtig om die gegeven mening af te kraken.

Succes,
Fonz

Geplaatst door mschaper
weet je wat JPeetje ik sla jou advies gewoon in de wind
Dat moet jij weten.
want ik hoef niet naar jou te luisteren
Klopt, hoef je niet. Verplicht ik je ook totaal niet. En wat je met mijn mening doet, interesseert me ook totaal niet aangezien de kans dat ik ooit nog eens weer op jouw site kom zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer laag ligt.
want je bent zelf gewoon simpelweg bagger om zulke uitspraken te doen over iemand die je niet kent
Jij opende deze thread toch ook om meningen te horen te krijgen van mensen die jij niet kent ?
Overigens baseerde ik mijn mening over je website, niet over jou persoonlijk.

En als ik je een tip mag geven, uiteraard mag je hier ook mee doen wat je maar wil: bij het ontvangen van kritiek, probeer het niet persoonlijk op te vatten, maar simpelweg als punten te beschouwen waarop je je product (in dit geval dus je website) kan verbeteren.
Ga dan ook niet elk punt bevechten, da's namelijk zeer onprofessioneel, kinderachtig zelfs.

Laatst bewerkt:
Ik vind hem te donker (heel lastig te lezen).

Verder moet je even je e-mail adres weghalen of posten mbv een javascriptje.

Enne; luister naar JPeetje.. Dat is een goed advies wat ik je kan geven.

Ik adviseer je om de open de deur grap te verwijderen, of in ieder geval de tekst eronder "klik op de deur".. Dat snappen we zelf ook wel...

Op je mainpage staat je bovenste frame niet goed ingesteld, of in ieder geval je invulling niet...
In dat zelfde frame zou ik ook ( erg persoonlijk ) dat lijntje er tussen weghalen, ziet er niet direct prof. uit.

Verder zou ik zelf de page mbt "jij ook een website" wat aanpassen, zet er bijvoorbeeld bij welke programma's je gebruikt, links naar andere sites die je al eerder gemaakt hebt. Werk ook met interpunctie, en let hier en daar op je spelling, het is tenslotte een "reclamestukje"

De page "link" met daarin je inderdaad eerder gemaakte websites, zou ik pop-ups van maken, zodat ze in een nieuw scherm openen in plaats van in het bestaande frame

Mocht je geld gaan vragen voor je websites zorg erdan voor dat je voor dat geld geen taalfouten maakt. Het is nog altijd enige en niet enigste

Nog 1:

kleine gemeenschappen zoals verjaarden enz
hieronder staat mijn Demo Cd (wat zijn verjaarden?)

als je de onderstaande document download (het onderstaande document)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan