Graag jullie mening

Status
Niet open voor verdere reacties.
Netjes :thumb:
Probleem is meestal de plaatjes op een site, je hebt ze netjes in niet te grote kb afmetingen gehouden.

:cool:

De kleuren passen goed bij elkaar.
Rustige site met niet teveel tekst.

Op de home pagina heb je de "Onder andere" en dan een aantal bands en vervolgens onderaan "enzovoort". Die enzovoort zou ik weghalen omdat je bij een "Onder andere" maar een beperkt aantal bands weergeeft. En die enzovoort zou dan de rest van de bands representeren wat je net niet onder een "onder andere" weer wil geven. :)

Algemeen, sommige foto's zijn wat onscherp, kijk eens of je die in de loop van de tijd door scherpere kunt vervangen, voor de rest ziet het er goed uit.

Nieuws!... wat versta je onder nieuws. 'Echt' nieuws zou ik altijd op de home page zetten
Linksonder is daarvoor wel ruimte. bv waar is jullie volgende optreden (prive/openbaar).
Dit heeft meer met optredens te maken, waarvan dan nu één met een linkje.
Zet de poster ook als download op je site zodat hij door mensen thuis uitgeprint kan worden bv. (A3 formaat).

Bij Bandinfo heb je de tekst 'Wie is wie? klik hier.' staan.
Nu werkt 'Klik hier' niet, je moet op de plaatjes klikken, maar volgens mij kan je de hele tekst gewoon weglaten. Laat het een verrassing blijven, via link in de top kom je ook wel bij Bandleden.

Repertoire, prima, misschien nog wat meer mp3tjes, of hou het hier juist bij tekst en zet alle mp3tjes onder Audio/Video, waarom het nu twee items zijn is me niet helemaal duidelijk.

Foto's, waarom de tekst 'Helaas zijn niet alle optredens op foto gezet.'? Voegt niets toe..

Bij contact gegevens zou ik wat meer neer zetten, een adres, rekening nummer...

Als extra zou je optioneel op de home page de bezoeker kunnen aanbieden muziek op de achtergrond te hebben (standaard uit). M.i. zou dat stemming verhogend kunnen werken tijdens het surfen op jullie site. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan