Graag wat tips en opbouwende kritiek!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Uhhhhh

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2003
Ik heb een website gemaakt voor het jongerencentrum waar ik werk. de URL is http://www.jctodo.nl
Graag ff bekijken en evt. opbouwende kritiek geven.

Alvast bedankt

Bart

zorg in iedergeval dat die 'openingstijden' in z'n frame past.. beter nog.. stop met frames! 't is hier een beetje overbodig denkik..

verder bestwel overzichtelijke site hoor.. berichtje hierboven is wel btje negatief.. maar een extra kleurtje ofzo.. iet vrolijker.. zou best leuk zijn :D

Ok thx, je hebt eigenlijk best wel gelijk.

Ben nog niet zo heel erg goed, maar wordt langzaamaan beter.

je doet het best goed hoor.. een van de belangrijkste punten heb je hoog in 't vaandel.. overzichtelijkheid! en je leert het het beste door te doen (en van anderen te leren) dus vooral doorgaan

Probeer ook ff de grootte aan te passen kwa resolutie. De meeste sites is het standaard dat ze gemaakt worden voor een beelschermresolutie van 800 x 600 en dan zie je het hele menu bovenaan niet. Zelf heb ik geen beelscherm dat ik hem op 800 x 600 hoef te zetten hoor, dus das geen punt, maar er zijn mensen die wel op een 15 inch monitortje werken en die moeten je homepage natuurlijk ook goed kunnen bekijken. Zelfs als ik hem bij mij met een resolutie van 1152 x 864 in een niet volledig scherm neerzet (wat ik altijd wel handig vind om te doen omdat je dan ook andere dingen kunt doen) dan is niet het volledige bovenmenu zichtbaar

Verder hele mooie site

Kleurstelling is, ondanks wel stemmig, voor mensen met oogproblemen (contrast) niet zo. Kies voor contrast-rijke kleuren, wit op blauw enz. Zwart op grijs vervaagd te veel.

Verder wel goed, gastenboek werkt in ieder geval, dat heb ik wel anders gezien :)

Ziet er leuk uit,allen de kleuren die je op het forum gebruikt zijn eeen beetje erg heavy.Ik zou voor een meer rustige en neutrale kleur kiezen.Als ik er nu een minuutje naar kijk,staan me ogen :8-0: andersom in me kop.

Uhhhhh, heel aardig gedaan. Waarom heb je die middelste border (zie bijlage) niet gefixeerd? Dat iedereen hem nu maar kan verplaatsen vind ik wat slordig.

S**t, bijlage vergeten.Komt ie

Bijlagen

• sjotje1.jpg
    sjotje1.jpg
    62,1 KB · Weergaven: 51
Dat middelste bordertje was onder het motto, ff proberen.

is idd een beetje zinloos, haal ik weer weg.

thx voor de opbouwende kritiek

Beetje té grijs. Ik vind Times geen goed lettertype voor websites, verdana of arial is beter.
En ik vind het geel er een beetje bij vloeken.

De website is aangepast, ben benieuwd wat de reacties nu zijn.

ja sorry, was ik ff vergeten. kwam ik ook achter.
heb ik morgen weer wat te doen.

buiten de foto's nog iets??

De opdrachtgever (het jongerencentrum) wilde graag de huiskleuren in het ontwerp hebben. de huiskleuren zijn geel/zwart. opzich is dit een lelijke kleurencombinatie, daarom heb ik ze zo min mogelijk gebruikt. ze moeten er echter wel in.

*Te veel kleuren, ik tel er zo al een stuk of acht. probeer eens om met een drietal kleuren te werken, en die op elkaar af te stemmen, zonder de huisstijl uit het oog te verliezen.

Klein voorbeeldje: je site heeft normale scrollbars qua kleuren. Tik het forum aan krijg ik opeens anders gekleurde scrollbars, en het forum heeft ook hele andere kleuren in vergelijking met de rest van de site.

Nog een tipje: gebruik eens css of een style voor je links, zodat die ook kleuren krijgen die bij de huisstijl horen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan