Grab-It Repair en Extract doet het helemaal niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

tamer024

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 dec 2009
Ik heb laatst Windows 7 Home Premium geïnstalleerd, maar nu pakt Grab-It helemaal niet meer automatisch uit en moet ik het elke keer handmatig doen, niet bepaald handig als je meerdere downloads aanzet wanneer je naar bed gaat en de volgende ochtend alles kan gaan uitpakken. :confused:
Hoe krijg ik het weer voor mekaar dat Grab-It zelf weer repareert en uitpakt? :)

Alvast bedankt voor alle hulp! :rolleyes:

ik draai ook windows 7 home premium,en ftd en grabit,werkt hier perfect hoor
dus ik wil maar zeggen,het zal wel bij jou liggen:thumb:

Ik heb laatst Windows 7 Home Premium geïnstalleerd, maar nu pakt Grab-It helemaal niet meer automatisch uit en moet ik het elke keer handmatig doen, niet bepaald handig als je meerdere downloads aanzet wanneer je naar bed gaat en de volgende ochtend alles kan gaan uitpakken. :confused:
Hoe krijg ik het weer voor mekaar dat Grab-It zelf weer repareert en uitpakt? :)

Alvast bedankt voor alle hulp! :rolleyes:

Hier kun je kijken of je instellingen goed staan, ik vermoed dat je de instelling unpack en repair per ongeluk uitgezet hebt bij de configuratie.

Hier kun je kijken of je instellingen goed staan, ik vermoed dat je de instelling unpack en repair per ongeluk uitgezet hebt bij de configuratie.

Ik heb alle instellingen al goed staan en nog doet ie niet aan repair & extract.
Bij windows XP had ik er nooit last van, maar windows 7 wel en mijn beste vriend heeft hetzelfde probleem.

Nog enige andere ideeën?

Ik heb alle instellingen al goed staan en nog doet ie niet aan repair & extract.
Bij windows XP had ik er nooit last van, maar windows 7 wel en mijn beste vriend heeft hetzelfde probleem.

Nog enige andere ideeën?

Er is geen oplossing te vinden op internet, maar je zou kunnen proberen om je downloadmap weg te gooien en een nieuwe aanmaken.

De cachemap weggooien en een nieuwe aanmaken, wel op dezelfde plaats en dezelfde naam.

bij mij werkt de" extract en repair" ook niet goed, daarom heb ik het uitgeschakeld en gewoon quickpar en winrar gebruikt:rolleyes:. misschien dat jullie dat niet handig vinden maar bij mij werkt het goed.

Laatst bewerkt:
Misschien heeft iemand anders een oplossing, Grabit is er juist voor uitgevonden om niet handmatig te moeten uitpakken.
Windows 7 veroorzaakt iets waardoor Grabit niet doet wat ie wel hoort te doen.

En dat is, alles downloaden en kant en klaar in een mapje te zetten zodat je het gelijk kunt kijken.

Is er iemand anders al wat wijzer en die kan komen met een oplossing?
De "oplossing" van jverkerk heeft niet geholpen, toch dank voor het meedenken. :)
De instellingen onder preferences staan ook goed.

Ik ben benieuwd.

(Als het bij jou wel werkt dat is mooi, maar dat is geen oplossing.)

Laatst bewerkt:
Zelfde probleem hier. Onlangs een nieuwe PC aangeschaft met Win 7 Home Premium 64bit. Alle instellingen zijn goed, maar Grabit repareert niet en pakt ook niet uit.

Graag een eigen topic aanmaken. Het is niet toegestaan mee te liften in iemand zijn/haar topic. Daarbij is deze topic van 2009, dus lang niet actueel meer.

Ik sluit deze nu.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan