Grab1t Servers Vraag?

Status
Niet open voor verdere reacties.

boergamer

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Sorry als dit in verkeerde topic staat, wist niet echt welke..

Ik had een vraag. Ik gebruik Grab1t met spellen downloaden. Maar welke servers kan je allemaal gebruiken om te downloaden? Want eerst gebruikte ik Eweka maar daar had ik wat problemen etc. mee.

Weet iemand een goede?

Danke.

Raar want Eweka is één van de beste.
Te oude spellen misschien?

Nee had internet-connectie problemen ermee.

Daarom wil ik ff testen of het ook met andere servers is.

Hoeveel per maand is dat?

Of per dag ofzo?

En werkt het ook op Grabit? want er staat toegang tot usenet.. wat is usenet? :p

Ben beetje beginner met alles.

Laatst bewerkt:
Usenet is nieuwsgroepen waar Grabit mee werkt.

Kosten kan je op de site zelf zien, ik ga niet alles voor je uitkauwen.

Weet niet bij welke IP je zit, maar ik gebruik zelf ook Eweka en heb UPC, en juist laatstgenoemde geeft problemen met (lage) downloadsnelheid. M.a.w., ligt niet aan Eweka maar aan UPC...

Ik weet ook neit of het aan Eweka ligt, daarom ff testen.

Ik heb prima internet, maar wel behoorlijk onstabiel. Mijn vader werkt op 2 laptops ofzo, mijn moeder op 1, broer en zusje allebei ook 1 dus ongeveer 5/6 computers altijd op het internet.
Zit ook een router tussen enzo.. Dus weetniet waaraan het ligt.

Weet niet bij welke IP je zit, maar ik gebruik zelf ook Eweka en heb UPC, en juist laatstgenoemde geeft problemen met (lage) downloadsnelheid. M.a.w., ligt niet aan Eweka maar aan UPC...
Weet niet maar download hier met UPC de volle snelheid die Eweka aanbied. UPC heeft dat afknijpen gestopt. In die tijd was via SSL server van Eweka de snelheid ook vol, zo kon je het afknijpen omzeilen.

Gezien de hoeveelheid op dezelfde internet, zou ik eerst eens kijken of het thuis netwerk wel goed is. Is dat stabiel, dan verder kijken.

Hoe kan ik checken of het stabiel is?

Want gewoon downloaden gaat gewoon perfect, ook met torrent en ook gewoon. Alleen met payservers enzo niet.

Voor Torrents heb je waarschijnlijk een poort moeten forwarden in je Router?

Nee ging gewoon meteen goed.

Weet niet eens hoe je poort moet forwarden.. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan