grabbit download niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

RazmazteR

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 mei 2007
Ik was zondag aan het downloaden met grabbit en opeens heb ik geen internet verbinding meer terwijl mijn internet het wel gewoon goed doet en ik met andere programmas zoals limewire wel gewoon kan downloaden.kan iemand mij aub helpen?

Je kan dus niet meer met grabit downloaden?

Krijg je een melding? Haal je ze weg bij je provider of via een payserver?

nee ik kan niet meer downloaden

ik download via provider xs4all

ik krijg alleen melding bij 'decode thread - ide' unable to connect to newszilla.xs4all.nl als ik naar de download snelheid kijk zie ik 0 kb/sec bij status staat dan bijv 57% en dan gebuert er niks en begintie weer opnieuw

Laatst bewerkt:
nee ik kan niet meer downloaden

ik download via provider xs4all

ik krijg alleen melding bij 'decode thread - ide' unable to connect to newszilla.xs4all.nl als ik naar de download snelheid kijk zie ik 0 kb/sec bij status staat dan bijv 57% en dan gebuert er niks en begintie weer opnieuw

Da's toevallig! Ik zet net eenzelfde vraag in dit forum! Ik heb exact hetzelfde, ook via xs4all. Bij mij begint ie alleen niet opnieuw, er gebeurt helemaal niks meer.

Da's toevallig! Ik zet net eenzelfde vraag in dit forum! Ik heb exact hetzelfde, ook via xs4all. Bij mij begint ie alleen niet opnieuw, er gebeurt helemaal niks meer.

lol,ik kan wel downloaden,maar niet het linkin park album wat ik aan het halen was... ik heb het inmiddels al dus het is al opgelost..:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan