Grabbit en FTDv3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brianpel

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2007
Hallo
Ik heb een vraag, Ik heb vanmiddag grabbit gedownload en FTDv3 enhet is me gelukt om de groepen toe tevoegen maar ik krijg al die bestandjes allemaal te zien in een lijst kunnen die ook tot 1 link worden samen gevoegt zoadat die lijst niet zo enorm lang is?
En ik zie het nut van FTDv3 niet echt in wat moet ik er precies mee ik heb al die handleidingen op het internet al gelezen maar snap het nog steeds niet.

gr brian

www.binaries4all.nl
Als je deze site heel goed doorneemt, kan er niks meer mis gaan.
Echt alle info kan je daar vinden.

Hoi, probeer in de eerste instantie als je net begint gewoon in FTD de NZB's op te zoeken.
Een NZB is een link-bestand naar een verzameling bestanden op de newsserver. Met grabit moet je je serverinstellingen invoeren, en die serverinstellingen moet je je op abonneren, en dat gaat dan weer via een news provider o.a. eweka, newsxs, yabnews, etc, maar als je even een paar dagen wilt proberen kan je er ook gratis gebruik van maken voor een dag of 3. FTD is puur een informatiebron, die je vertelt waar wat staat op de nieuwsgroepen. Als je echt wilt surfen in nieuwsgroepen, dan zou ik eerst eens kijken op www.yabsearch.nl en probeer daar alleen "collecties" te bekijken. Daar moet je je in de eerste instantie op richten, dan wordt alles duidelijker. Veel succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan