Grabbit

Status
Niet open voor verdere reacties.

hoedje8

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2001
Berichten
176
Hallo, ik ben al dagen bezig om te proberen een film te downloaden. Ik heb FTDv3, Grabbit en News bin pro. Bij grabbit krijg ik na het updaten van bv. de binaries alleen onderwerpen met de datum van oktober 2003. Als ik via find bv iets zoek (via ftdv3 te zoeken op de juiste term) krijg ik niets het lijkt wel of hij in her verleden staat en niet wil updaten. News bin pro krijg ik ook niet aan de praat. Wordt een beetje moedeloos. Weet iemand hier iets meer van Groetjes Helga

[mod edit] Tekst hier en daar wat aangepast, de zoektermen waren wat te duidelijk [/mod edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik geloof dat er meer problemen zijn. Ergens gelezen in demon.nl.support.
Probleem zou zich voordoen bij supernews.

Het fijne weet ik er ook niet van.

Greetz Patrick

ps: om dit tijdstip binnen een paar minuten een antwoord krijgen. lol:p
 
1 en ander kan ook aan je provider liggen als je provider newsgroepen slecht of niet helemaal doorgeeft kan dit problemen geven.
Je zou ook eens een andere newsreader kunnen gaan proberen.
 
Aan GrabIt ligt het niet, gebruik ik zelf en werkt perfect. (DSL via Demon)
Zal zo zelf eens Alt.binaries.nl binnen halen en kijken van welke datum de laatste postings zijn.

{Aanvulling 11:37 u}

Nou de laatste postinges zijn van vandaag, dus waarschijnlijk is het je provider die zijn servers niet echt up to date houd, welke provider heb je?
 
Laatst bewerkt:
Krijg je bij ander news groeps ook alleen maar oude berichten?
 
Hoe en bij welke nieuwsgroepen meld ik me dan aan. Ik dacht dat je alleen van je eigen provider nieuwsgroepen kon hebben. Helga
 
withaar bedoeld niet alleen in de groep A.B.NL kijken maar bv ook eens in alt.binaries.boneless oid

deinstalleer grabbit eens en doe hem daarna desnoods weer eens opnieuw installeren, grote kans dat die ergens wat vasthoud en daarom de nieuwste berichetn niet inlaad.
 
Ok ik snap het bij alle groepen staat datum op 2003. Ik ga deinstalleren en opnieuw installeren. Helga
 
Hallo, Ik heb gedeinstalleerd en weer geinstalleerd. Maar krijg weer precies hetzelfde datum 23 Oktober 2003. Zijn er andere eventueel andere progamma's waar dit ook mee kan. Maar als Tiscali ze niet doorlaat moeten er toch veel meer mensen last van hebben. Helga
 
Ik zou de vraag eens bij je provider neer leggen, kan goed zijn hoor dat hij sommige newsgroeps niet bij houdt.
Er gaan bij met name de A.B groeps heel wat GB over de lijn, zelf heb ik wel eens dagen dat ik meer dan 15 GB download...
Niet elke provider vindt dat even leuk.
 
Tiscali...

Adsl hoger gewaardeerd dan kabel

De internet-nieuwssite Webwereld heeft onder zijn bezoekers een onderzoek gedaan naar de tevredenheid over breedband-internet. Daaruit bleek dat de adsl-gebruikers meer tevreden zijn over hun verbinding dan de mensen die via de kabel internetten. Adsl kreeg een gemiddeld rapportcijfer van 7.9, de kabel moest het met een 6.8 doen. De gebruikers van Xs4all waren het meest tevreden (gemiddeld 8,6), van de grote providers scoorde Tiscali het laagst.
In totaal is 68 procent van de breedbandgebruikers tevreden over zijn provider. Circa 19 procent denkt serieus aan overstappen.

Bron: De digitale revolutie nieuwsbrief.

Lijkt er op dat er meer mensen zijn die met deze provider niet zo blij zijn :)
 
Hoi. Het dus inderdaad Tiscali die geen binaries doorlaat ze zijn er mee bezig zeggen 2de kwartaal 2004. Helga:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan