Grabit --> Article not found

Status
Niet open voor verdere reacties.

fleur2412

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 dec 2006
Berichten
3
Hoi,
Als ik bijv. een film wil downloaden en ik download hem via grabit dan gaat hij niet downloaden en dan krijg je steeds "article not found":confused: De meeste films/series lukken dus niet, maar soms doet hij het wel...
Ik heb als newsserver eweka, ligt het daaraan? Of is het iets anders?
Weet iemand wat ik kan doen??

xx
 
hoe oud zijn die posts dan? Eweka houdt volgens mij een retentie van ongeveer 50 dagen.
Je zoekt dus of naar te oude artikelen, of je probeert ze uit een nieuwsgroep te halen die niet ondersteund wordt door Eweka (hoewel me dat wat onwaarschijnlijk lijkt).
 
hoe oud zijn die posts dan? Eweka houdt volgens mij een retentie van ongeveer 50 dagen.
Je zoekt dus of naar te oude artikelen, of je probeert ze uit een nieuwsgroep te halen die niet ondersteund wordt door Eweka (hoewel me dat wat onwaarschijnlijk lijkt).


Dat kan kloppen ja, de artikelen zijn inderdaad ouder dan 50 dagen.
Ehm.. weet je misschien of er een andere newsserver is waar je wel oudere artikelen kunt downloaden??
 
Misschien Easynews, als ze definitief online gaan. Die beloven een retentie van minimaal 70 dagen. Site is nog niet openbaar, en voorlopig alleen nog maar toegankelijk met een (geregistreerde) testaccount

Maareeh... je zou ook gewoon eens op binsearch.nl of yabse.com kunnen zoeken. Misschien komt je daar nog een nieuwere post tegen van dezelfde data.
 
giganews heeft een retentie van 90 dagen voor de binarie groepen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan