Grabit bestanden blijven op 'decoding' staan

Status
Niet open voor verdere reacties.

mr calluci

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2008
Hallo,

Ik download al geruime tijd via Grabit, en heb daar nooit problemen mee gehad.
Sinds kort heb ik steeds vaker hij bestanden eerst download (en ze dan niet verdwijnen zoals normaal) en vervolgens op decoding blijven staan.
Ik heb geen instellingen gewijzigd sinds de tijd dat het wel goed ging.

Grabit versie 1.7.2 beta 3

Heeft iemand een oplossing die hij of zij met mij wil delen.

Alvast bedankt!

Gr. Thomas

Maar je hebt het dus niet altijd maak ik uit je tekst op?

Dan vermoed ik toch echt dat het bij bestanden gebeurt die beschadigd zijn.

Maar je hebt het dus niet altijd maak ik uit je tekst op?

Dan vermoed ik toch echt dat het bij bestanden gebeurt die beschadigd zijn.

Gebeurd steeds vaker dat het gebeurd, ik haal bestanden van FTD of nzb-portal, normaal nooit probelemen mee gehad

Ik vind het ook raar.
Ben je niet pas een andere versie van Grabit gaan gebruiken?

Hallo,

Ik zie dat je dezelfde problemen hebt, die ik ook heb. Zijn ze bij jou al verholpen, en wat heb je er aan gedaan?

groeten jan

Hallo,

Ik zie dat je dezelfde problemen hebt, die ik ook heb. Zijn ze bij jou al verholpen, en wat heb je er aan gedaan?

groeten jan

Hoi Jan,

Nee is nog niet opgelost, er is tot nu toe ook nog geen oplossing aangedragen, maar ik blijf hopen dat die nog komt.

Gr

Hallo mensen ik heb precies hetzelfde probleem.
Nooit eerder dit probleem gehad met vista. Nu heb ik weer windows xp:love: maar sinds ik die weer heb geeft hij dit probleem. Welk os hebben jullie dan???
Ik heb net op een ander forum gelezen dat je een paar uur moet wachten:confused:.
Dus ik laat hem vanacht gewoon aan staan en laat ik jullie morgen wel weten of het is gelukt

Greets Stefan

Is dit probleem al opgelost ? zo ja hoe, want nu begint bij mij het probleem ook zomaar ineens te ontstaan. Gebruik al jaren Grabit (versie 1.7.2 Beta 4 build 997) en windows XP. Gaat altijd goed, maar sinds g2 dagen doet decoding niets meer ???

Reinier.

Reiniero,

Een regel uit onze voorwaarden:

'Breek niet in' in andermans vraag, heb je een soortgelijk probleem, stel zelf een nieuwe vraag.

Daarnaast is het topic meer dan een jaar oud.

Graag een eigen vraag aanmaken :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan