Grabit bestanden kwijt!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
25.325
Luitjes,

Sinds gisteren enthousiast geworden van het dowloaden via nieuwsgroepen en ik gebruik hiervoor Grabit. Nu heb ik gisteren een concert van Tiesto gedowndload en deze kwam als een serie rar bestanden in de standaard Grabit downloadmap op de C schijf. Nu wilde ik eigenlijk deze downloadmap niet op C maar op mijn E schif hebben dus heb ik dit in Grabit veranderd zodat de map nu E>Grabit Dowloadmap is. Maar nu ben ik die hele map op C kwijt?? En dus ook mijn concert van Tiesto....waar kan ik die nu nog terug vinden of heeft Grabit deze verwijderd? Verder heb ik nog een vraag. De nieuwe Grabit 1.7.1 schijnt zelf te controleren,repareren en uit te pakken. Dit heb ik met een dowload van een CD geprobeerd en deze kwam keurig uitgepakt in een mapje te staan.De bestanden van het concert van Tiesto echter kwamen dus als een hele serie rar bestanden in een map te staan. Wat is mijn volgende stap met deze bestanden? Uitpakken zat ik natuurlijk te denken maar bij welk moet ik beginnen dan en pakt winrar vanzelf de rest?
Ik hoor graag,
Raymond
 
Hoi,

V.w.b. Grabit kan ik je helaas niet helpen, maar met Winrar wel.

Als het goed is zijn al de .rar bestanden genummerd, begint meestal met .00. en dan 01, 02, 03 enz.

Gewoon 1x rechtslikken op her eerste, dus .00 bestand, kiezen voor uitpakken en Winrar doet de rest en voegt alles weer samen.
 
parren en repareren gaat perfect met grabit 1.7.1 dat zie je gebeuren als de download klaar is rechts onder in grabit,en unrarren mag je zelf doen 1ste bestand aanklikken en unrarren maar:D
 
zolang je ervoor zorgt dat alle winrarbestanden in dezelfde map staan, zal het eerste winrarbestand zich volledig gedragen alsof het de data van alle verschillende bestanden bevat.
 
Gelukt :)

Bestanden van tiesto gezocht via de zoekfunctie en de eerste rar aangeklikt en laten uitpakken,vervolgens opende Nero vanzelf en het boeltje op DVD gebrand en voila een perfecte DVD!!
Wat ik alleen niet begrijp is dat de zoekfunctie een pad op gaf en als ik daar keek ik niks zag staan. Met een omweg toch nog gelukt...
Mooi hoor die nieuwsgroepen.
Nu alleen de juiste sites uitbreiden maar dat gaat lukken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan