grabit blijft staan op decoding

Status
Niet open voor verdere reacties.

reiniero

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2006
Al jaren gebruik ik grabit versie 1.7.2. Beta 4 (build 997)
En nu ineens stopt het programma bij decoding. Daar hield hij er gisteren inens mee op.
Een tijd geleden is het ook al eens aan de orde geweest, maar ik weet eigenlijk niet of het toen ook is opgelost, vandaar deze vraag.
Van welke server ik download maakt niet uit, ook niet wat ik download, decoding werkt ineens niet meer. Besturingssysteem is windows XP pack3.

Reinier.

Je kunt proberen om dat een hogere prioriteit te geven of heb je misschien te weinig schijfruimte?

ruimte is niet het probleem, daar iis nog genoeg van.

Heb de prioriteit nu maximaal staan en nu doet ie het weer, dit kan toch niet vanzelf zomaar veranderen ??

Reinier.

Laatst bewerkt:
Dat denk ik ook niet, maar misschien gebeurde het per ongeluk?
Fijn dat het nu wel weer in orde is, als die ook te laag staat, op een bepaalde stand, is het zo dat Grabit alleen gaat decoden als de computer niet in gebruik is.

Ik denk dat dit gewoon bugs zijn. Ik heb hier ook af en toe last van. Waar ik ook last van heb is dat Grabit oude nzb's gaat decoden of repareren. Wat ik wel eens doe is de Temp map leeg maken en de Articles map. Soms helpt dat een beetje . Ook nzb bestanden in andere mappen kun je weg gooien. Het blijft behelpen. Misschien Grabit een keer vers installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan