Hallo allemaal,
Hopelijk kan iemand mij helpen, ik ben echt een leek op dit gebied en Grabit heeft een week of twee precies gedaan wat ik wilde en nu doet hij dit niet meer.
Een aantal foutmeldingen zijn al voorbij gekomen, zoals:
article not found (ook bij dingen die er pas een dag opstaan)
unable to connect to news.kpn.nl
soms blijft hij gewoon op 0% staan en doet dan een uur niks en gaat dan ineens
wel weer lopen of soms ook helemaal niet
in het begin had ik vier lijntjes open staan, nu nog één en en twee threads (hopelijk leg ik het zo goed uit)
ik kreeg namelijk als tip om het met minder te doen, maar sindsdien doet grabit het wel erg vaak niet.
Heeft dit alles met elkaar te maken of heb ik enkele instellingen niet goedstaan?
ik heb het juiste provider adres opgegeven (dit werkte hiervoor ook de hele dag lang) en de inlog en wachtwoord kloppen ook.
Alvast bedankt.
Hopelijk kan iemand mij helpen, ik ben echt een leek op dit gebied en Grabit heeft een week of twee precies gedaan wat ik wilde en nu doet hij dit niet meer.
Een aantal foutmeldingen zijn al voorbij gekomen, zoals:
article not found (ook bij dingen die er pas een dag opstaan)
unable to connect to news.kpn.nl
soms blijft hij gewoon op 0% staan en doet dan een uur niks en gaat dan ineens
wel weer lopen of soms ook helemaal niet
in het begin had ik vier lijntjes open staan, nu nog één en en twee threads (hopelijk leg ik het zo goed uit)
ik kreeg namelijk als tip om het met minder te doen, maar sindsdien doet grabit het wel erg vaak niet.
Heeft dit alles met elkaar te maken of heb ik enkele instellingen niet goedstaan?
ik heb het juiste provider adres opgegeven (dit werkte hiervoor ook de hele dag lang) en de inlog en wachtwoord kloppen ook.
Alvast bedankt.