Grabit download langzaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

densan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jan 2012
Hallo lezers,

Ik heb een tele2 abonnement met tot 20 mb internet en ik download films via Grabit en ik gebruik hiervoor een Eweka account (25mb) met 8 connecties. Op speedstest.net zie ik dat ik een downloadsnelheid van rond de 10-11 mb heb. Echter als ik download met Grabit haal ik maar een snelheid van ca. 1,5 mb/s. Ik heb diverse nzb-downloaders geprobeerd echter geen sneller resultaat. Zojuist heb ik via http://www.yabnews.nl/ een proefaccount genomen van 120 mb en 12 connecties, maar ook dit levert niets snellers op. Ik heb gelezen dat sommige providers lijnen "dichtknijpen" ? Of heeft het met mijn poort 119 te maken ? Ik kom er niet uit. Wie wil en kan mij helpen svp ?

vr.groet,
Densan

Laatst bewerkt:
Dit is een gemiddelde snelheid die je kan halen met je tele2 abbo.
Je maakt hier een kleine veel gemaakte rekenfout tussen Mbit en MB.

Je zal dus niet veel sneller worden dan die 1.5MB

Dit is een gemiddelde snelheid die je kan halen met je tele2 abbo.
Je maakt hier een kleine veel gemaakte rekenfout tussen Mbit en MB.

Je zal dus niet veel sneller worden dan die 1.5MB

Thanks Jackall, dus het heeft geen zin om nog langer te zoeken, poorten forwarden etc. of zoiets, het is gewoon zo dus ? Want dan laat ik het hierbij....

Alleen nog 1 vraagje: als ik op speedtest 10mb haal waarom kan ik met Grabit niet tot 10mb downloaden ? (misschien domme vraag maar ja ik stel hem toch :rolleyes:

Die snelheid op soeedtest is in Mbit, dus ca het 8-10 voudige van 1MB, daar zit het verschil. Dus de rekenfout die de meeste mensen maken ter vergelijking.

1MB=ca 10Mbit

Die snelheid op soeedtest is in Mbit, dus ca het 8-10 voudige van 1MB, daar zit het verschil. Dus de rekenfout die de meeste mensen maken ter vergelijking.

1MB=ca 10Mbit

Helemaal duidelijk !!! Thanks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan