grabit download niet :

Status
Niet open voor verdere reacties.

charlot122

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2010
hoi,

ik heb een betaald abbonement genomen bij grabit. ze zeggen dat hij binnen 15min tot 30 min gebruikt kan worden, maar het is nu al zeker 2 uur geleden en hij doet het nog niet.

ik heb het volgende gedaan:
- de gegevens rechtstreeks geimporteerd in grabit dat kon via de mail.

maar hij zegt nu: authentication failed. terwijl alles letterlijk is geimporteerd. ik weet dus niet wat ik nu moet doen :S ik kan niet downloaden, helemaal niks.

hetzelfde heb ik met een tijdelijk abbonement die ik via de telefoon heb. die doet het ook niet.

plzzz kan iemand mij helpen!!!.

bij voorbaat dank :D

p.s je kunt me ook mailen als je dat makkelijker vind.

.. misschien een idee om even een ticket bij shemes.com te droppen?

.. misschien een idee om even een ticket bij shemes.com te droppen?

Welke payserver?

En weet je zeker dat je tijdens het copieren geen spaties bij je gebruikersnaam en wachtwoord hebt meegecopieerd.
Met typen verkom je dit soort dingen.

Als beide dingen neit werken, kun je ipv grabit, altbinz gebruiken
Hoe altbinz te gebruiken.

Suc6 :thumb:

Gr

Rens

Hi,
Rens12 heeft een punt,
heb je bij Grabit (shemes.com) een abonnement of bij een newsserver? Da's wel een belangrijk verschil

Hi,
Rens12 heeft een punt,
heb je bij Grabit (shemes.com) een abonnement of bij een newsserver? Da's wel een belangrijk verschil

ik heb een abonnement voor een maand van 8 GB, het is via de site van grabit gekopieerd met een link, dus met spaties enz kan het ook niet zijn.

ik heb een abonnement voor een maand van 8 GB, het is via de site van grabit gekopieerd met een link, dus met spaties enz kan het ook niet zijn.

... maar daarmee heb ik nog geen antwoord op mijn vraag. :( Heb je een abonnement bij shemes.com(Grabit producent) of een newsserver/payserver? De 8gb aanbieding kom ik bij shemes niet tegen..:confused:

Laatst bewerkt:
En je mag je vraag ook in het Nederlands stellen c.q. je probleem in het NL voorleggen.
Shemes is afkomstig van minimaal 1 Nederlandse ouder en schrijft en begrijpt uitstekend Nederlands dus dat hoeft geen probleem te zijn.

Support is ook goed.

had ik laatst ook, precies hetzelfde probleem.
ik kreeg toen een mailtje, dat er vertraging is daarzow. bij mij heeft het ongeveer 1 week geduurt. dus hij gaat het nog wel doen denk, gewoon elke dag proberen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan