Grabit en wanadoo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stanley19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
ik maak toch iets 'raars' mee.

Ik heb premium abonnement en 4mbit downstream. Het rare is dat grabit die drie lijnen niet pakt.

Hij download wel met 3 lijnen, maar dan krijg ik om de 3 sec pieken van gemiddeld 130 Kbps. En dan weer een sec 0 Kbps en dan weer na 1 of 2 sec een paar seconden gemiddeld 130 Kbps. Hoe kan ik er voor zorgen dat hij met constante snelheid download ipv die pieken.

voorheen downloadde ik met 30 Kbps per lijntje.
Ik heb nu wel een motorola modem (zwart) en geen com21 meer, sindsdien is dit probleempje gkomen.

Ik denk dat het aan de provider ligt, ik heb planet en heb er totaal geen last van. Wat is je retentietijd trouwens?

dat weet ik ik volg het ftdforum topic.

Maar grabit icm Norman Antivirus gaat dus niet samen mag ik concluderen...:confused:

Geplaatst door Stanley19
ik maak toch iets 'raars' mee.

Ik heb premium abonnement en 4mbit downstream. Het rare is dat grabit die drie lijnen niet pakt.

Hij download wel met 3 lijnen, maar dan krijg ik om de 3 sec pieken van gemiddeld 130 Kbps. En dan weer een sec 0 Kbps en dan weer na 1 of 2 sec een paar seconden gemiddeld 130 Kbps. Hoe kan ik er voor zorgen dat hij met constante snelheid download ipv die pieken.

voorheen downloadde ik met 30 Kbps per lijntje.
Ik heb nu wel een motorola modem (zwart) en geen com21 meer, sindsdien is dit probleempje gkomen.

Inloggen met Gebruikers Naam + wachtwoord (zelfde als dat je gebruikt voor je Abbonoment) als Premium gebruiker krijg je dan automatis de volledige snelheid.

Inloggen met Gebruikers Naam + wachtwoord (zelfde als dat je gebruikt voor je Abbonoment) als Premium gebruiker krijg je dan automatis de volledige snelheid

Hoi Stanley ik kan dus bij jou abonnementsvorm concluderen dat de snelheid bijzonder laag is.
Ik heb dezelfde provider en hetzelfde abonnement maar moet zeggen dat de snelheid but is (65 kb/s zelfs)

Heb jij ondertussen bij Grabit je gebruikersnaam en wachtwoord ingevuld?
En zo ja is de snelheid erop vooruit gegaan?

waar moet ik dat invullen?

Bij mijn server of bij preferences van grabit?

ik heb bij newserver news.wanadoo.nl poort 119

mijn gebruikersnaam (hoofd) gepakt zonder @wanadoo.nl erachter.

En het wachtwoord.

Toch krijg ik de volgende foutmelding

Bijlagen

• pieken.jpg
    pieken.jpg
    17,2 KB · Weergaven: 61
Naja heb het al opgelost ben overgestapt om newsleecher.:thumb:

Om optimaal gebruik te kunnen maken van usenet (nieuwsgroepen) kan je het beste een payserver nemen. De isp's knijpen waanzinnig op nieuwsgroepen...

wat is dan de beste payserver wat betaal je daarvoor.

Heb iets anders geprobeerd

Freenet.de 6 lijnen x 2 , Maya 1 lijn x 3 en Wanadoo 3 lijnen x 4.

Heb nu 27 lijntjes met een maximale snelheid van 480 kbps.:thumb:

En down nu met newsleecher!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan