Grabit opent nzb file niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

litmanen10

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2006
Hallo,

als ik een nzb file binnen haal dan opent normaal grabit en vraagt hij te om te starten maar nu gebeurt dat niet. Als ik dan grabit open en de NZB-file zo wil openen dan krijg ik wel de melding van starten met downloaden, maar de files verschijnen dan niet en er wordt ook niet gestart met downloaden.

Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

Hoi,

Doet hij dat altijd al zo? Soms werken sommige nzb links simpelweg niet.
Staat er bij Grabit ingesteld dat hij NZB files associeren moet met Grabit?!?
Check ff:

Open Grabit
Edit
Preferences
Tabblad Interface, onderaan kun je dit aanvinken

Suc6, als dit het niet is, zal ik nog even verder kijken voor je.

Sylvia

Laatst bewerkt:
Dank voor je snelle reactie. Dit stond al ingesteld.

Normaal werkte het altijd gewoon goed. Heb nu al 4 verschillende nzb files geprobeerd. Bij alle gaat het fout..

Heel apart dit, dus je kunt helemaal niets binnen halen?? Ook niet van andere nieuwsgroepen?? En welke payserver gebruik je??

Je kunt mij even een privebericht sturen met de nzb, kan ik es kijken hier.

bij powernews. ik heb nu bij nzbindex en binsearch geprobeerd en bij beide hetzelfde probleem

Als je verder niets veranderd hebt aan instellingen ed., zou ik je toch adviseren om contact met hun op te nemen. Wellicht is er een storing of onderhoud aan de gang??

Ik denk nog wel even verder na...

Suc6,

ik heb daar ook een reactie geplaatst op het forum, heb 1 reactie gehad maar die ging niet over onderhoud ofzo, dus verwacht niet dat dat het probleem is..

Staat er rechtsonderin bij Grabit een melding?
Soms staat er sending password etc...

Er staat niets en wanneer ik een nzb file inlaadt komt er ook niets te staan

Echt heel vaag, ik zou toch al je instellingen van grabit es doorlopen, of eventueel je accountgegevens opnieuw invoeren bij grabit...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan