Grabit probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbie44nl

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 apr 2008
Ik heb hier iets raars. ik werk al een jaar met Grabit en tot nu toe zonder noemenswaardige problemen.
Nu echter, als ik groepen update, zowel full als incremental, haalt hij de headers op en zie je de groepsnaam in de kolom links blauw worden, ten teken dat hij is geupdated.
Alleen dan begint het, je klikt de blauw geworden groep aan, hij zegt dat hij de groep laadt en het balkje groeit niet verder dan een procent of 30. Dit gebeurt met alle groepen, die ik geupdate heb.
Kortom: Hij laadt niet door en ik krijg geen artikel te zien. Opnieuw updaten, zowel full als incremental helpt ook niet. Wie o wie weet raad omtrent dit verschijnsel?

Hoi,

ken het probleem niet maar het eerste wat in me opkomt is om Grabit eens opnieuw te installeren.
Je kunt dit probleem ook eens op het FTD forum plaatsen........wie weet.

Grtz.

Laatst bewerkt:
mja.... dit soort grappen is nou juist de reden waarom ik Grabit snel zat was :evil:. Onhandig, onduidelijk en omslachtig programma. Teveel dingen waaraan je zelf van alles moet knutselen om het fatsoenlijk draaiende te houden.

Ik ben sindsdien zeer tevreden gebruiker van Newsleecher. Newsleecher werkt meer volgends het "set-and-forget" principe. Eén keer instellen, en je hoeft nooit meer ergens aan te knoeien.
Bovendien is Newsleecher een stuk handiger bij downloaden. Het programma maakt optimaal gebruik van ALLE beschikbare (door gebruiker ingestelde) servers, zonder dat je er zelf aan hoeft te knoeien.

Ik kan het je van harte aanbevelen. :thumb: Je kan een gratis probeerversie downloaden op www.newsleecher.com die je zonder problemen gewoon naast Grabit kan installeren om er eens mee te spelen. Op www.binaries4all.nl vind je eventueel info over de installatie.

Laatst bewerkt:
Grabit is een goed programma zeker als je de laatste versie hebt.
net zo stabiel als newsleecher, het onderdeel van dit probleem is hetzelfde als bij newsleecher de superseurch en er zijn maar weinig mensen die dit hebben op newsleecher omdat hier ook weer appart voor betaald moet worden.

Zou inderdaad deinstalleren en weer opnieuw de laatste versie installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan