Grabit probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

jerryklune

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 aug 2011
Ik heb Grabit ik geinstalleerd.
wanneer ik een film wil binnen halen via FTD dan wil hij grabit weer opnieuw installeren. Heb Grabit eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd maar ook dan moet ik bij het binnenhalen van een film WEER grabit installeren. wanneer ik dit dan wildoen geeft hij aan dat Grabit al geinstalleerd is en vraagt: wilt u de installatie annuleren?
weet iemand wat ik hier aan kan doen.
Ik heb een laptop in de woonkamer staan en daar heb ik het probleem niet mee. deze is echter een leen apparaat en moet ik binnenkort retourneren. dus.............. wil ik FTD op mijn desktop gebruiken maar...............dat lukt dussssss niet.

alvast bedankt voor eventuele oplossingen.

:thumb:

Als eerste is ftd al een geruime tijd uit de lucht. Dat verhaal doet nu niet meer terzake.

Neem aan dat je de nzb hebt gedownload welke in windows weer gekoppeld is aan de setup van grabit ipv het opstartbestand van grabit. Kijk hier eens naar en stel deze desnoods opniew in.

grabitprobleem

Hallo Jackit,

bedankt voor je reaktie.
Ik moet je zeggen dat FTD wel werkt hoor! ik haal films binnen op mijn (geleende) laptop. NFZ heb ik niet gedownload omdat dit op de pagina van FTD zit en als ik deze aanklik om een film binnen te halen dan moet ik dus Grabit downloaden die ik al heb.

Je kunt ook een ander programma proberen. Altbinz werk ook super en is ook gratis.

Wil je toch met Grabit werken.

1. Deinstalleer
2. Ga naar je Programfiles en gooi de map van Grabit weg
3. Kijk ook even in de map Programdata of daar nog iets instaat wat aan Grabit doet denken
4. Download CCleaner en schoon je register op
5. Opnieuw installeren

Succes!

Groet,

Clint.

Opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan