grabit reageert niet ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

APOCALYPSE

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2003
heb ik grabit 1.5.3 erop gezet krijg ik steeds de melding progamma reageert niet?
als ik dan 1.5.2 er weer op zet krijg ik de melding update fout?
hebben hier er meerdere last van?

weet niemand wat het kan wezen het progamma grabit werkt nog steeds niet ?
het blijft vast lopen kan het niet aan een stuur progamma liggen ?
ik hoop dat iemand hier een oplossing voor weet

Laatst bewerkt:
het vage is als ik grabit op pc zet staat het niet eens in het register? alle software wat je op je pc zet staat toch ook in je register?

denk dat ik deze vraag maar sluit niemand weet hier een oplossing op het blijft wel vaag dat grabit vastloopt maar niemand weet het ben schijnbaar de enigste met dit probleem???????????

Zelf gebruik ik ook grabit en ken het probleem wat jij hebt niet. Heb je al op de site van grabit gekeken of daar wat staat of anders de maker mailen?

ik zit via een router ik dacht eerst dat er een poort dicht stond maar alles staat goed
ik had eerst een andere pc toen deed ie het wel sinds ik een nieuwe pc heb doet ie het niet daarom vind ik het zo gek?
ik zal ff mailen wie weet weten ze daar iets?

heb 2 dagen terug e mail gestuurd maar geen reaktie dus zouden ze het daar ook niet weten denk ik

nu heb ik grabit een klein beetje aan de praat gekregen nu slaat ie niet meer gelijk vast maar na een tijdje als ik iets probeer te downen een heel klein bestandje load ie wel maar echt een groot bestand niet?

heb ff naar de snelheid gekeken maar die is maar tussen de 6 en 15 kb hoe krijg ik dit sneller????

is grabit nog wel voor niks volgens mij las ik laast ergens dat je moet betalen of klop dat niet?

Laatst bewerkt:
Grabit is nog steeds gratis alleen ze hebben de zoekfunctie aangepast. Maar dat staat allemaal op de site van grabit

ok newsbin pro en newsleecher doen het gewoon met minimaal 150 kb snelheid

en is toch ook port 119
wat zou nu de reden zijn dat grabit het niet doet grabit heeft niet meer dan 15 kb en loopt vast vaag zeg ?
er moet ergens een fout zitten want grabit heeft altijd gewerkt bij mij?

ik gebruikte altijd grabit 1.52 werkte perfect maar als ik die nu wil installen zegt ie dat er nieuwere versie is dus gaat het niet hoe krijg ik die melding weg dan?

Daar hoeft je toch niets van aan te trekken. Gewoon uitkruisen dan is hij weg.

Laatst bewerkt:
hej APOCALYPSE, het lijkt wel of ik mezelf hoor praten (*uhhh; zie lezen) ;)

Wat jij dus heb, dat heb ik nu dus ook.

Grabit werkte perfect bij mij! Nu is de snelheid bedroevend laag, zo af en toe gaat hij weer snel en dan hangt hij weer een minuutje en dan gaat hij weer ff lopen etc etc.

Ik ben blij dat ik dit topic las want nu weet ik dat het niet aan me pc ligt... welk programmaatje gebruik je nu?

Geplaatst door Diamond
hej APOCALYPSE, het lijkt wel of ik mezelf hoor praten (*uhhh; zie lezen) ;)

Wat jij dus heb, dat heb ik nu dus ook.

Grabit werkte perfect bij mij! Nu is de snelheid bedroevend laag, zo af en toe gaat hij weer snel en dan hangt hij weer een minuutje en dan gaat hij weer ff lopen etc etc.

Ik ben blij dat ik dit topic las want nu weet ik dat het niet aan me pc ligt... welk programmaatje gebruik je nu?

bij mij werkt grabit nog steeds niet hij reageert niet hij doet het tijd niet ik krijg het niet aan de praat?
vorige week deed ie het heel ff maar was de snelheid niet meer dan 15 kb
maar nu reageert ie niet eens meer dus kan ik niks met het progamma ik vindt het erg vaag ?

Geplaatst door APOCALYPSE

bij mij werkt grabit nog steeds niet hij reageert niet hij doet het tijd niet ik krijg het niet aan de praat?
vorige week deed ie het heel ff maar was de snelheid niet meer dan 15 kb
maar nu reageert ie niet eens meer dus kan ik niks met het progamma ik vindt het erg vaag ?

ik ook, maar wat ik nog vager vind is dat newsbin etc ook niet lekker lopen. gemiddeld rond de 90 kb/s terwijl ik met grabit zeker 200 kb/s ging :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan