Grabit repair extract

Status
Niet open voor verdere reacties.

camarino21

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2010
Hallo kan iemand mij helpe met grabit kheb een payserver abbonement bij newsxs onbeperkt downloaden en als ik een film of een game download met een nzb bestand via grabit dan download die alles perfect maar zodra die alles heeft gerepareerd kan ik er nix meer mee dan zijn het nog steeds die rar en par bestandjes..kweetnie wat ik moet doen kheb alle handleidingen al gelezen maar die zijn ook niet hulpzaam alvast zeer bedankt

newsxs staat er om bekent dat hij niet goed werkt
neem Eweka iets duurder maar GEEN problemen en topsnelheid:D

en trouwens je kan die rar bestanden gewoon uitpakken met winrar hoor

newsxs staat er om bekent dat hij niet goed werkt
neem Eweka iets duurder maar GEEN problemen en topsnelheid:D

Volgens mij heeft het nix temaken met de payserver want kheb geen probleem met download alleen als die aan het uitpakken is dan moet je er tog iets mee

wacht je wel met grabit afsluiten tot hij gepart en geextract heeft???
of heb je aan de instellingen zitten klooien???:confused:

wacht je wel met grabit afsluiten tot hij gepart en geextract heeft???
of heb je aan de instellingen zitten klooien???:confused:

Ik heb de automatische repair extract uitgedaan omdat ik d8 dat daar probleem zat ik laat eerst alles downloaden dan klik ik op repair extract doet ie prima maar als ik naar me map van downloads ga kan ik nix mee alsof nix is uitgepakt dat vind ik egt raar

dus het is waar wat ik zeg,je hebt aan de instellingen zitten klooien
Grabit gebruik ik al jaren en daar mankeert niks aan
:confused:

dus het is waar wat ik zeg,je hebt aan de instellingen zitten klooien
Grabit gebruik ik al jaren en daar mankeert niks aan
:confused:

k heb verder op forum gekeke blijkt dat meer mensen zelfde probleem hadden kga denk ik quickpar installeren miss dat ie het wel kan uitpakke

ik zei al eerder ,die RAR bestanden kan je uit pakken met Winrar of met het gratis Zip-7
http://www.7-zip.org/

en quickpar pakt niet uit,die controleerd enkel de RAR bestanden of die goed zijn

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan