Grabit: trage downloadsneldheid (Tweaknews)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Superindo1970

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2007
Berichten
52
Hallo,

Ik heb laatst bij een vriend van mij Grabit geinstalleerd. Ik heb een account bij Tweaknews en heb bij hem via mijn account ingelogged met 3 lijntjes. Bij mij thuis kan ik downloaden met 2,5 Mb per seconde, maar bij die jongen (met mijn login van Tweaknews) begint de download ook met ongeveer 2.5 Mb per sec, maar al heel snel daalt de snelheid naar 800-900 Kb per seconde. Op die snelheid blijft ie dan ongeveer zitten.
Ben ik bij mij thuis, gaat ie gewoon op 2.5 Mb per sec.
We hebben alle twee Ziggo als provider. Weet iemand waarom de snelheid bij hem lager is dan bij mij?

Gr.
Danny
 
Dat licht aan het account

Het bedrijf van grabit kan je meer snelheid geven als je hun server gebruikt,
Maar het kost wel geld

Je kan als je een ziggo (email) account heb dit gebruiken news.ziggo.nl als server
 
Misschien heeft jouw vriend het Basis Pakket van Ziggo met een downloadsnelheid van 8Mbit/s? Dit betekent dus dat je niet sneller kan downloaden dan 900KB/s.
En heb jij misschien wel het middelste pakket met een downloadsnelheid van 30Mbit/s wat inhoudt dat je kunt downloaden met 2,5 MB/s.

Groeten,
Jasper
 
Het bedrijf van grabit kan je meer snelheid geven als je hun server gebruikt,
Maar het kost wel geld

Hier ben ik het absoluut niet mee eens..het ligt aan de internetsnelheid van de provider van die vriend. Omdat de topic-starter geen problemen heeft met het downloaden via de usenet-provider kan het dus niet aan het usenet-abbonement liggen. En dat het bedrijf Grabit je meer snelheid kan geven is dus lariekoek.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan