grabit uitpakken lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

william25

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
hoi leden,
ik heb pas een asrock ion 330 gekocht,mooi media centertje/pc.

maar nu een probleem,
ik gebruik grabit,pay server (hitnews)
en als ik download met grabit en dan vooral een Dvd,,,720p ,1080p file/film,grotere bestande dus,
dan gaat het downloade wel ok,als hij klaar is dan repairt en extraxt hij,het duurt even maar dat geeft niet,zal wel aan de ion 330 liggen.

maar dan is hij daar mee klaar,en dan kijk ik in de map en dan zie ik een hoop witte files parts,en maar 1 rar bestand wat dan 8 gb is of 14 ligt aan de grote wat ik gekozen heb als film.

maar daar kan ik dus niks mee,hij open hem ook niet,
ook heel vaak zie allemaal rar files en 1 of meerdere witten files,is dit het geval en probeeer ik de rar files uit te pakke,dan krijg ik een volume fout.

en als ik avi,dvdrip download dan pakt hij ze wel vaak uit,erg gek dus.

iemand een idee hoe ik dit kan oplossen,of weet wat ik fout doe?
ik heb zo veel gezocht hier over ,maar niks gevonden.
quikrar snap ik niet veel van,maar ik heb het idee dat dat niet werkt hier,te veel gedoe ook
:mad:
gebeurt ook vaak dat een vriend het zelfde dowload en het bij hem wel goed gaat,maar daar pakt grabit het zelf uit,en bij mij niet,terwijl ik zijn instelingen over genomen heb.

ik hoop dat iemand me kan helpen.

Welke extentie heeft de file. Dat is even belangrjk om te weten. Kan het zijn
dat het een mkv bestand is? anders probeer die witte bestanden eens te openen
met vlc player.

uitpakken

dat er zo weinig gereageerd word zeg :(
maar ja open-vcl zal niet lukken,wantg het is niet eens uitgepakt,krijg niks als foute dat rar part.. beschadigd is,of het volume iets niet goeme mee is .

en wat voor type bestande?: veel op het einde zijn par 2 bestande die allemaal wit zijn (dat zal dan nog wel normaal zijn denk ik) deze files heten zo:

SMALLVILLE_S5_D4.vol0000+112.1
SMALLVILLE_S5_D4.vol0000+112

SPIDERMAN_2_720P_X264_NLSUBBED_JUST4FUN_TEAM.vol045+40
SPIDERMAN_2_720P_X264_NLSUBBED_JUST4FUN_TEAM.vol085+40

(spiderman wel zonder problemen uitgepakt,dus zal wel horen zo)

maar de rest met uitpakken krijg ik dus de een na de andere fout,terwijl het bij andere wel allemaal goed gaat,dit is een nieuwe pc dus kan daar toch echt niks mee te maken hebben,bij me vorige pc had ik dit ook en dacht ik kwa hardware iets niet te kloppen,

en dat het waarschijnlijk aan het bestand zelf ligt,lijkt me erg onwaarschijnlijk,omdat het dan over heel veel bestande films gaat,de meeste komen ook van een site af die login vereisen.dus ik snap er echt niks van,zo is het niet leuk hehe.

ik heb nu trouwens new2use als server gepakt,omdat de retentie op 400 + zit,en even te kijken pof het daar wat mee te maken had (mss belangrijk)

Laatst bewerkt:
De bestanden die u laat zien zijn idd reparatie bestanden.
Als je foutmeldingen krijgt met het uitpakken, zijn er bestanden beschadigd/incompleet.
Met quickpar kan je deze weer herstellen doormiddel van de door u genoemde reparatiefiles. Het getal achter de + geeft aan hoeveel blokken dit bestand heeft om een file te kunnen repareren.
Let wel, afhankelijk van de schade kan het wel ff duren voor dat de reparatie voltooid is.

uitpakken

ok bedankt voor deze reactie!
ik heb al is geprobeerd om het te fixe,maar ik snapte het niet,kan je evt een uitleg geven over hoe dat programma te gebruiken,welke bestande in te laden?
,tis maar even dat ik het door heb.

Laatst bewerkt:
ok bedankt voor deze reactie!
ik heb al is geprobeerd om het te fixe,maar ik snapte het niet,kan je evt een uitleg geven over hoe dat programma te gebruiken,welke bestande in te laden?
en anders wat heel fijn zou zijn (knip) is wat duidelijker sneller ,tis maar even dat ik het door heb.

Om de rarbestanden te repareren moet je dubbelklikken op zo'n reparatiebestand.
Quickpar controleerd dan alle rarbestanden en repareerd deze indien nodig.
Als deze indien nodig gerepareerd zijn, kan je de rarfiles foutloos uitpakken.

Ps, om spam te voorkomen zou ik je email adres uit dit bericht verwijderen. Antwoorden doe ik overigens uitsluitend via dit forum. Zo kunnen anderen hier ook van profiteren.

Laatst bewerkt:
bedankt voor de reactie,jackall zou jij mijn mail er ook even uit willen halen dan hehe,maar inmiddels is het al opgelost

ik heb in de uitpak map van grabit alles weg gehaald na het downloaden klaar was,en alleen de map film die uit gepakt worden teurg gezet in de map van grabit,en grabit evt herstart of aangelaten,en op repair geklikt en hij pakt alles perfect uit,is hij klaar en heeft hij niet uitgepakt dan kan ik het zelf doen wat nu wel lukt:p

alleen had ik een ander vraagje,ik weet niet of dat hier mag,maar ik heb dus een 1080p film helaas kan je deze niet met vcl player afspelen,wat efrg jammer is aangezien ik het vroeger wel is deed met een 720p film,en daar kon ik de scherpte perfect van bijstellen handmatig,en anders met de nvidia control scherm (wat ik nu dus niet meer heb kwa optie van me nieuwe pc nvidia kaart,hier zit maar een balkje bij wat je kan verzetten voor scherpte maar dat heeft zo weinig effect dat je het niet eens ziet))

en nu dus niet meer,wat erg jammer is want het is een behoorlijk verlies van het blu ray efect,.mpc hc heb ik heb geen optie voor kunnen vinden,en media player ook niet,en daar word het beeld zo wie zo met balke ./klein weergegeven,en in mpc kun je dat uitrekken met de rechtse cijfers 8 en 2 verticaal en 4 en 6 voor horizontaal.

maar weet iemand een player die ook alles afspeeld voor hd blu ray waar je de scherpte van kan bijstellen?of hoe ik dat doe evt in mpc hc ?

sorry voor een lang verhaal,maar als iemand hier nog een andwoord op heeft zou alles perfect draaien hier:) en ik heb zelf heel google afgezocht maar niks kunnen vinden,en waarschijnlijk zitten hier wel wat mensen die een work around weten of een oplossing.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan