Grabit uninstalleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blanche001

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Ik had een vraag over Grabit.
Ik kwam er niet aan uit hoe het werkte dus heb het verwijderd, maar hij was dus bezig met het updaten van een news-group. Dat heeft me 4 gig gekost aan geheugen.
Heb het programma ge-uninstal-ed. Maar die 4 gig zijn neit terug.... wat staat er nu nog op wat ik dus nog moet verwijderen?

................of gewoon de jou gegeven adviezen ter harte nemen? Gisteren stelde je een vraag, daarop kreeg je een antwoord / advies. Als je dat advies niet ter harte neemt, tja.....

Dit vroeg je gisteren en als je de tutorial goed leest, dan zie je waar het progje zijn bestanden plaatst of kan plaatsen (als de gebruiker een andere locatie zou hebben aangegeven)

Als het goed is staat het in program files / Grabit. Kijk eens hoe groot die map is en als Grabit inderdaad van je pc af is kun je die map weggooien

................of gewoon de jou gegeven adviezen ter harte nemen? Gisteren stelde je een vraag, daarop kreeg je een antwoord / advies. Als je dat advies niet ter harte neemt, tja.....

Dit vroeg je gisteren en als je de tutorial goed leest, dan zie je waar het progje zijn bestanden plaatst of kan plaatsen (als de gebruiker een andere locatie zou hebben aangegeven)

Ik weet dat ik het gisteren vroeg, en ik heb de tutorial nogmaals doorgelezen, en bij de locaties gekeken maar nergens kon ik deze bestanden vinden.

Ok, dan heb ik niets "gezegd". (Althans, wel gezegd, maar onterecht gezegd)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan