Grabit Usenet Search.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
25.325
Luitjes,

Ik gebruik naar volle tevredenheid Grabit 1.7.1 Beta.
Maar nu zie en las ik over de Grabit Usenet Search maar ik krijg niet uitgevogeld hoe dit werkt. Ik zou een Username en Password moeten hebben maar zie niet hoe en waar ik die kan krijgen. Iemand die deze functie gebruikt en mij verder kan helpen?


P.s. Nee, ik wil niet FTD gebruiken
 
Ja dat snap ik, ik zit bij Eweka maar dat staat los van de Usenet Search Optie.
 
Ik zie het ja.
Waar vul ik het één en ander in in Grabit en gebruik jij het ook? Is het de moeite en kosten waard?

Bedankt alvast.
 
ik gebruik grab-it ook maar voor het vinden van films etc gebruik ik ftd daar staat alles op.

is compleet gratis :thumb:

download @ www.ftd.nu :D
 
jah okee :p da hek nie gezien..

uuh je hebt ook nog wel andere programmas maar ftd is nou eenmaal de grootste die er bestaat...

je hebt ook nog dutch binaries program
http://www.dutchbinaries.com/

meer programmas zou ik zo niet weten..

gr. domo
 
je wachtwoord en acound zullen deze zijn van je internetverbinding zijn

ik dacht zelf dat je per dag maar 3 keer kon gebruiken,zoniet een betalende acound nemen

persoonlijk vind ik newleecher veel beter (geen fouten) die had ik bij grabbit wel
niet gratis maar er zijn veel omwegen:p
 
je wachtwoord en acound zullen deze zijn van je internetverbinding zijn

ik dacht zelf dat je per dag maar 3 keer kon gebruiken,zoniet een betalende acound nemen

persoonlijk vind ik newleecher veel beter (geen fouten) die had ik bij grabbit wel
niet gratis maar er zijn veel omwegen:p

je hebt een account nodig van shemes om grab-it usenet search vaker te gebruiken.

maar je kunt natuurlijk ook gewoon op sites gewoon gaan zoeken..
maar dat is nie erg handig..
ftd wel :D:p
 
Luitjes..ik ga eens neuzen.
Sorry dat ik het zeg maar FTD is vaak erg laat met films en dergelijke. Ik heb het ook gehad en gebruikt maar de juiste sites met goede spotters zijn vele malen sneller met de nieuwste films en andere. FTD heeft het wel maar veel later.
 
Luitjes..ik ga eens neuzen.
Sorry dat ik het zeg maar FTD is vaak erg laat met films en dergelijke. Ik heb het ook gehad en gebruikt maar de juiste sites met goede spotters zijn vele malen sneller met de nieuwste films en andere. FTD heeft het wel maar veel later.

juist ,maar voordeel dat ik er van vind dat je een beschrijving kan geven
bv. als je een dvd r5 download en audio loop niet syncroon kan je dat effe melden zodat er andere downloaders kan niet voor niet afhalen
 
Luitjes..ik ga eens neuzen.
Sorry dat ik het zeg maar FTD is vaak erg laat met films en dergelijke. Ik heb het ook gehad en gebruikt maar de juiste sites met goede spotters zijn vele malen sneller met de nieuwste films en andere. FTD heeft het wel maar veel later.


mja je hebt op ftd ook sptters :p
die ook sneller zijn XD:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan