Grabit Werkt heel traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tgokhan91

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2007
Beste Mensen, Ik heb het volgende probleem spontaan start Grabit heel traag op en reageert ook traag en afsluiten gaat netzo heel traag. En dat programma laat het systeem tijdelijk vastlopen.
ik heb hdd van 320 gb en die is verdeeld in paar partities en C schijf is 150 Gb maar ik download alles in een andere partitie. eerder had ik wel vaker had ik bijna geen ruimte meer had maar alsnog werkte grabit altijd snel en soepel ,terwijl ik nu bijna 70% beschrikbaar ruime heb op dat partitie,verder defragmenteer ik alle schijfen altijd en maak ik het schoon in het register. tijdelijke bestanden die weg kunnen ruim ik ook op verder heb ik ook in het register wat rondgekeken maar alles werkt zoals het hoort. Ik gebruik standaard deze programma`s altijd en zitten er ook alleen op: Eset Smart Security , Grabit ,FTD ,IDM DeawonTools Utorrent en voor het afspelen VLC ,BS Player .
De cpu is met grabit altijd tegen 20 procent. Eset gebruikt ook 20 Procent is nu ook zo.
Cpu Gebruik is nog steeds het zelfde ,met dit geauhoer. Verder is er niks open die de helesysteem op tilt zet.
Ik download met 3750 KB/s (30 Mbits)

Mja ik hoop dat jullie mij veder kunnen helpen, ik heb elke mogelijkheid geprobeerd. De harddisk is niet gefragmenteerd want de overall score is 0% - 0.5%

Groeten Gökhan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan