Grabit werkt niet meer na plaatsen Hub

Status
Niet open voor verdere reacties.

Neoworry

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jun 2008
Berichten
3
Hoi!

Ik heb wat probleempjes met het downloaden van grabit.
Ik probeerde daarnet weer wat te downloaden maar ik kreeg de error Can't Connect to Nova.Planet.nl.

Voorheen kon ik wel altijd downloaden.

Ik denk dat het komt omdat ik een paar weken geleden een hub heb aangebracht en vanaf toen niet meer heb gedownload. Zou het hier aan kunnen liggen? En zo ja hoe verhelp ik het probleem dan?
 
Ik neem aan dat je het over een switch hebt? Maar ik weet niet hoe het verder nog met de planet server zit aangezien planet straks kpn wordt. Staat daar verder nog wat over op hun site?
 
Ik neem aan dat je het over een switch hebt? Maar ik weet niet hoe het verder nog met de planet server zit aangezien planet straks kpn wordt. Staat daar verder nog wat over op hun site?

Ja het is een switch hub

Ik had hem aangebracht zodat ik live kon spelen op mijn xbox360. Voordat ik die hub had aangebracht werkte het nog, Daarna had ik een tijd geen grabit meer gebruikt. Nu wil ik het weer gebruiken en geeft die een error. Mij lijkt het sterk dat binnen 2 weken heel de server weg is?
 
IK denk ook niet dat server weg is maar dat de naam evt verandert is. Wat je evt wel kan doen is in de switch een port farwadden voor grabit. daarmaa zou het mischien opgelost kunnen zijn.
 
IK denk ook niet dat server weg is maar dat de naam evt verandert is. Wat je evt wel kan doen is in de switch een port farwadden voor grabit. daarmaa zou het mischien opgelost kunnen zijn.

Ah ok :D Dankjewel, En hoe doe ik dit? Sorry ik ben een beetje een noob als het op dit soort dingen aankomt:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan