Grabit werkt niet meer op nwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Hallo, ik heb een nwe pc met Vista 32 bit. Ik heb Grabit geinstalleerd en de juiste gegevens ingevuld bij de server properties maar ik krijg de volgende melding als ik iets wil downloaden: 482 authentication temporarily unavailable. Iemand een idee? Alvast Bedankt!!

Als je ook een gebruikersnaam + wachtwoord gebruikt met Grabit (om in te loggen op de newsserver), dan is de melding duidelijk:
Het is (tijdelijk) niet mogelijk om je aan te melden, omdat het systeem dat de gebruikersnaam + wachtwoord controleert (tijdelijk) buiten werking is.

Is dus niet jouw probleem, maar het probleem van de newsserver die je op dat moment gebruikt. Evt. kun je een mailtje sturen naar de support afdeling van de newsserver met de melding erin en vragen of ze je terugmelden wanneer dat probleem verholpen is.

Tijs.

De foutmeldig duidt er (inderdaad) niet op dat het iets met jouw Vista te maken heeft.

Tijs.

Maar het moet wel met de nwe pc te maken hebben want op mijn laptop die draadloos verbonden is werkt Grabit wel! Iemand een idee waar het aan kan liggen?

Gebruik je op de laptop dezelfde newsserver en dezelfde gebruikersnaam + wachtwoord als op de gewone pc?

Kijk ook eens wat er gebeurt als je stopt met downloaden op de laptop, en alleen op de pc de gebruikersnaam + wachtwoord gebruikt.

Tijs.

Ja gebruik ik het zelfde. En op het moment dat ik het probeerde had ik Grabit gedeinstalleerd op de Vista pc. Ik zit nu op mijn werk en ga vanavond Grabit opnieuw installeren op de nwe pc. Ik laat het wel weten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan