• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Grafiek aanpassen zodat er een rechte opgaande flank in komt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dennis198

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jun 2009
Hallo,

Ik heb een vraag over de 2e grafiek "M2 Opstuwbelasting" (zie bijlage). Deze wil ik graag hebben met een rechte opgaande en neergaande flank.
Van 0 t/m 10 graden moet de grafiek rechtlopen op 29,3 en vanaf 10 recht omhoog naar 88,2.
Dit geldt ook van 80 t/m 90 graden, deze zou ik graag vanaf 80 recht naar beneden willen hebben en van 80 naar 90 recht op 29,3.

Wie kan mij hiermee helpen?
Alvast bedankt.

Dennis Vissers

Bijlagen

Ik heb wat voor elkaar. Ten eerste heb ik de gebruikte gegevens wat aangepast. Ik he 2 waarden op 10 graden en 2 waarden op 80 graden, nl. 29,3 en 88,2. In mijn voorbeeld B24 t/m C35.
Hierna: X-as opmaken >> datum as >> primaire eenheid >> vast >> 10 dagen.
Misschien dat je hier wat mee kunt.

Bijlagen

Ik zit me alleen af te vragen hoe het kan dat een deur bij 10 en 80 graden geen vast moment kent, terwijl dit bij alle andere hoeken wel zo is. Tevens kom je zo in de problemen bij het bepalen van het totale moment op 10 en 80 graden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan