• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Grafiek automatisch bepaalde data laten pakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

bonzing

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 apr 2010
Berichten
2
Dames en Heren,

Ik ben bij mijn stage bezig met het opzetten van NarrowCasting, nu wil ik op de beeldschermen monitoren wat de stand van productie ten opzichte van de planning is.

Nu wil ik dat een grafiek automatisch de data zoekt die bij een bepaalde datum hoort. Dus de grafiek moet de gegevens van 1 week presenteren, en na deze week moet hij automatisch de gegevens van volgende week pakken.

Iemand die hier wat mee kan?

Vriendelijke Groet,
Rigo
 
Een voorbeeld van hoe ik denk dat het zou kunnen. Als alles goed gaat, zouden volgende week de gegevens van week 16 moeten getoond worden in de grafiek .
Ik ben even benieuwd als jij! :p
 

Bijlagen

  • Dyn grafiekWeeknr.xls
    38 KB · Weergaven: 61
Het werkt idd

Dankuwel!

Ik heb hem getest en hij werkt idd! super! Maar nu mis ik nog het volgende, ik heb bijvoorbeeld een kolom waarin 100 datums staan, aan elke datum is een order gekoppeld die op die datum klaar moet zijn. Kan excel nu ook de alle datums die bij week 15 horen in de grafiek plaatsen?

In ieder geval al bedankt,
Groet Rigo

Een voorbeeld van hoe ik denk dat het zou kunnen. Als alles goed gaat, zouden volgende week de gegevens van week 16 moeten getoond worden in de grafiek .
Ik ben even benieuwd als jij! :p
 
Geef dan eens een voorbeeldbestand met de layout die je in gedachten hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan