• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Grafiek duikt naar nul wanneer week begint

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nelis1

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2017
Beste allemaal,

in de bijgesloten file is de grafiek zo opgemaakt dat wanneer de week is aangebroken de grafiek naar de waarde gaat zoeken.
echter deze is nog niet voorhanden dus duikt de grafiek naar nul. nu is de waarde wel altijd op donderdagochtend van de lopende week beschikbaar.

is er een manier om ipv dat de grafiek naar de waarde week kijkt, de grafiek naar week en dag kijkt?
Alvast bedanktBekijk bijlage Grafiek op elke donderdag aanpassen.xlsx

Ik snap de vraag niet echt...
is er een manier om i.p.v. dat de grafiek naar de waarde week kijkt, de grafiek naar week en dag kijkt?
- ik kom geen 'dag' tegen?
- er staan geen formules in voorgaande weken, alleen gegevens.

Als er geen waarde bekend is vul je toch niets in? Duikt de grafiek ook niet naar 0.

Laatst bewerkt:
in kolom AQ staat de formule, de onderliggende macro ( niet bijgevoegd) gooit de formules eruit zodat de file niet al te groot wordt.
Dit is een werkfile die elke donderdag wordt ge-update en mijn bedoeling is om de formule nu zo aan te passen dat deze naar week en specifieke dag kijkt in dit geval week & donderdag dan de waarden ophalen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan