• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Grafiek gestapeld vlak met extra lijn

Status
Niet open voor verdere reacties.

fozze

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2008
Hallo iedereen, de situatie is de volgende:

Op mijn werk verdelen we werknemers in verschillende categorieën (laten we deze cat1, cat2 en cat3 noemen). Er wordt maandelijks gekeken hoeveel uren elke categorie voor een bepaalde activiteit gewerkt heeft, en er bestaat ook een verwacht aantal uren dat voor elke activiteit gewerkt moet zijn. Bv. In augustus moet voor activiteit 1 in totaal 100uur gewerkt zijn, cat1 heeft 20uur gewerkt, cat2 30uur en cat3 40uur.

Wat ik nu wil bereiken is een grafiek met 'gestapelde vlakken' (dus de eerste laag is 20uur, daarboven een laag van 30 en daarboven een laag van 40). Tot hier gaat het allemaal perfect. Maar ik zou nu ook graag het verwachte totaal van die maand weergegeven zien worden in een lijn. Het doel is uiteindelijk te kunnen zien of het totaal aantal uren behaald is + welk type werknemers er voor welke mate heeft in bijgedragen.

Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is,

Mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan