grafiek in excel???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dogan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 feb 2003
Berichten
2
wie wil er voor mij een grafiek maken met de gegevens die ik als bijlage meegeef??

Dit is voor school en is zeer belangrijk voor mij, maar ik kom er niet uit.

en dan graag zenden naar Doganvilik@hotmail.com

bvd
 

Bijlagen

  • gegevens statis.doc
    27 KB · Weergaven: 17
Geplaatst door Dogan
wie wil er voor mij een grafiek maken met de gegevens die ik als bijlage meegeef??

Dit is voor school en is zeer belangrijk voor mij, maar ik kom er niet uit.

en dan graag zenden naar Doganvilik@hotmail.com

bvd

Ew, meneer helpmij.nl staat niet voor officielle slavenmarkt. Dus ik denk dat jij niemand vind die voor de lol even een grafiekje voor je gaat maken. Tijd is schaars en vooral op de computer ! ! !
 
Er lijken me twee goede redenen om het eerst eens zelf te proberen. De eerste is dat je er veel van leert, en volgens mij zit je daarvoor ook op school (ja, daar heb je weer zo'n zeurende vader). De tweede is dat, als je eerst zelf wat probeert en als je er niet uitkomt en met wat gerichtere vragen, komt iedereen veel meer gemotiveerd is om te helpen. De leden van Helpmij.nl gaan hierin soms heel ver.
Het zal wel niet de bedoeling zijn, maar het komt nu een beetje over als "Doe dit eens ff voor me". Begin bijvoorbeeld eens met zoeken in de helpfunctie van excel of pak op school een boek over excel.
 
Laatst bewerkt:
Grafieken maken is inderdaad niet zo moeilijk in Office.
Een hint: je hebt voor elke categorie twee identieke kolommen ('zonder meer tegen'), en daar maak je het jezelf moeilijk, dat verstaat de pc niet zo goed. Of moet dat daar 'voor ' zijn ??
Kijk maar eens en probeer nog eens.
Jo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan