Grafiek maken met VBA

Status
Niet open voor verdere reacties.

kroesjhoar

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2011
Berichten
37
Ik zit met een probleem binnen VBA. Ik heb een stukje code gemaakt, maar hij doet niet exact wat ik wil.

In het eerste tabblad zijn de gegevens ondergebracht, deze worden door middel van een draaitabel bij elkaar geteld op blad 2.

Nu is het de bedoeling dat ik met behulp van een macro de gegevens uit kolom C op blad 2 ( de voorraad per tray ) worden gekopieerd naar blad 3. Het lukt mij tot nu toe om kolom C te kopiëren naar blad 3 en als er nieuwe data komt deze daarnaast de kopiëren. Tevens wordt de Draaitabel automatisch ververst als op de knop grafiek maken wordt gedrukt. Dit ivm met de wekelijkse wijzigingen

Het is echter zo dat ik graag twee dingen wil, die mij niet lukken.
1. Dat hij mij de waarde van kolom C uit de draaitabel op die plaats zet die correspondeert met de gegevens in kolom A
2. Dat de macro de gegevens overschrijdt als hij het jaar voorbij is ( Elke week worden de gegevens ververst en ik wil graag zien dat na de 52ste week, de macro week 1 weer overschrijdt. <-- Dit ivm met de grafieken die er later uit komen.)

Hieronder vindt je het bestand dat ik gebruik

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-DAWNULXGD74S.xlsm

Ps als iemand zin heeft om de grafieken ook al te maken. Ik hou je niet tegen;)
 
is er niemand die mij kan helpen, al is het maar een klein beetje. Alle hulp is welkom!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan