Grafiek maken Software

Status
Niet open voor verdere reacties.

rapms

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 okt 2006
Beste allemaal,
ik ben op zoek naar een programma (evt. zelf verder ontwikkelen in Excel met VBA). En dit om een grafiek samen te stellen op basis van een beperkt aantal gegevens.
Maar het Googlen helpt me vooralsnog niet echt verder.

Ik heb al eindeloos gestunt met Excel grafieken en in andere Office toepassingen. Maar kom niet verder.

Probleem is het volgende. In het taxileven werken we met een werkboekje en rittenstaten, voor het registreren van ritgegevens. Deze worden vooralsnog manueel ingevoerd en in een werkboekje met pen/papier ingevuld; soms een onoverzichtelijk geheel van streepjes en kruisjes met alle kwartiertjes die we verzamelen.
Nu wil ik dit digitaal en grafisch wat meer overzichtelijk maken en een kopie voor eigen administratie erbij hebben. Ik heb een tabel met gegevens, tijden (uur/min) en rij/rust/pauze code (0-1-2). Deze gaat over een week en vervolgens dagen.

Toegevoegd een officieel voorbeeldplaatje (grafiek-1) en een eigen invulling (grafiek-2).

De opzet is dus de eigen invulling meer duidelijk en digitaal in beeld te brengen; tenslotte een afdrukje te maken per week/dag.

Met vriendelijke groet,
Ruud Segers.

Bijlagen

• grafiek-2.jpg
    grafiek-2.jpg
    120 KB · Weergaven: 53
  • grafiek-1.jpg
    grafiek-1.jpg
    78,6 KB · Weergaven: 47
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug