• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Grafiek met variabele cel

Status
Niet open voor verdere reacties.

joma115

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 dec 2020
Voor een schoolopdracht moet ik een grafiek maken over het drukverloop van een compressor.
Alle berekeningen zijn correct en aanwezig.
Het vermogen is afhankelijk van de inlaatdruk van de compressor.
Vb. p= 100kPA dan is P=20kw

Ik zou graag een grafiek maken waarbij de druk (p) varieert tussen 100 en 0,1 . Het getal voor druk staat in 1 cel en het antwoord voor vermogen staat in 1 cel.
De gegevens zouden dus op 1 of andere manier moeten worden weggeschreven naar een tabel waardoor ik een grafiek kan maken.

Bijlagen

• 1.JPG
    1.JPG
    29,6 KB · Weergaven: 32
Bij Schoolopdrachten mogen wij niet rechtstreeks helpen (lees de huisregels er op na :)), dus je gaat (hopelijk) geen bestandjes krijgen. Wél kunnen we je een beetje de goede kant op duwen. Daarbij is een heldere vraag, uiteraard met een bestand en geen plaatje, wel noodzakelijk. En aan beiden ontbreekt het vrees ik. Wat bedoel je precies met 'wegschrijven naar een tabel'?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan